Ghidul Serviciilor
Epinvest, Floresti / Cluj - Service Scule Electrice Si Utilaje
inapoi la firma 2487 vizite
Poza Service scule electrice si utilaje
Foto

SC Epinvest SRL detine ateliere service profesionale in cadrul carora se desfasoara activitati complexe de intretinere si reparatii pentru toate sculele electrice, echipamentele si utilajele aflate in perioada de garantie respectiv post garantie pentru toate marcile comercializate: BOSCH, DEWALT, MAKITA, HITACHI, BLACK&DECKER, SKIL, KARCHER, HONDA, STIHL, WACKER, ROTHENBERGER, REMS, ETC.

La reparatii sunt utilizate doar piese de schimb originale, produsele care trebuie reparate sunt preluate prin intermediul centrelor service fie prin intermediul agentilor proprii ori se pot livra prin curierat rapid. Depistarea defectiunilor si informarea clientilor asupra contravalorii reparatiei se realizeaza in cel mai scurt timp posibil.

Se asigura intretinere periodica planificata , conform specificatiei producatorilor in baza unui contract de service.

Produsele aflate in garantie trebuie sa fie insotite de Certificatul de garantie in original si copia facturii de achizitie. Totodata, clientul este de acord ca verificarea indeplinirii conditiilor de garantie sa fie efectuata de catre personalul autorizat din cadrul unitatii service.

Nu se acorda garantie in cazul utilizarii necorespunzatoare, uzurii normale sau suprasolicitarii, de asemenea, consumabilele sau accesoriile (perii, mandrine, adaptoare, cabluri de alimentare, filtre bujii) nu sunt acoperite de garantie. Pentru nelamuriri va rugam sa consultati lista detaliata a cazurilor care sunt exceptate de la garantie.

Orice interventie efectuata de persoane neautorizate conduce la pierderea garantiei.

In cazul in care clientul nu ridica produsul reparat in termen de 60 zile calendaristice de la data repararii (instiintarii), aparatul va fi considerat abandonat, in consecinta va fi trecut in patrimonial prestatorului iar valoarea acestora va fi considerata a compensa valoarea reparatiei efectuate.

In cazul in care clientul nu va ridica aparatele pentru care s-a efectuat constatarea defectiunilor dar nu s-a efectuat reparatia datorita lipsei acordului beneficiarului, in termen de max. 90 zile calendaristice de la data predarii bunului la service, acest bun va fi considerat abandonat si va fi reciclat.

Persoana care preda masinile (utilajele) la service si care semneaza nota dee reparatie se considera ca fiind imputernicita de proprietarul acestora pentru a lua decizii referitoare la acceptul sau refuzul repararii masinilor (utilajelor).

Devizul estimativ de reparatie se va transmite prin SMS, e-mail sau fax urmand ca beneficiarul sa-si dea acordul in scris pentru reparatia uneltelor.

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.