Nu ai nevoie de serviciul de reparatie intr-o ora? Atunci avem pentru tine serviciul RIDICAT-REPARAT-RETURNAT. Prin colaborarea cu transportatorii locali si nationali eficientizam timpul de preluare a produsului pentru service. Niciun efort din partea ta, niciun minut petrecut in service!
Suna la CARGUS la numerele 021 9330 sau 021 9282, spune-le de unde sa ridice echipamentul si in ce interval orar, unde vrei sa il trimita, si ei vor aduce echipamentul defect la ESD SERVICE. Pentru produsele in garantia producatorului serviciul de transport este gratuit.
RIDICAT
Suna la Cargus la numerele de telefon 021 9330 sau 021 9282, spune-le ca ai nevoie de curier pentru ESD SERVICE, spune-le care este locatia din care trebuie sa ridice produsul si adresa de livrare. Lasa datele tale de contact si detaliile defectiunii produsului tau. Pune in pachet certificatul de garantie al produsului, factura de achizitie a produsului si mentioneaza defectul reclamat si daca produsul mai este sau nu in garantia producatorului.
REPARAT
Odata ajuns la ESD SERVICE, vom introduce datele apartului tau in sistem si il vom repara, in termen de maxim 15 zile. In acest timp poti verifica online stadiul produsului tau in service, accesand site-ul nostru, rubrica VERIFICA STADIUL PRODUSULUI IN SERVICE. Noi te vom contacta prin agentii de call center sau prin e-mail, in situatia in care avem neclaritati sau intampinam vreo problema in reparatia echipamentului.
RETURNAT
Odata finalizata reparatia, vom transmite produsul catre tine prin Cargus curier, la adresa specificata de tine. Te vom contacta pentru a te anunta despre livrarea produsului tau si pentru a valida impreuna cu tine datele necesare returnarii.