Ghidul Serviciilor
Estate Administrare Imobile Bucuresti
inapoi la firma 63 vizite
Poza Administrare Financiara Asociatii de Proprietari
Foto

Întocmirea listelor lunare de plata  a contributiilor si afisarea acestora in conformitate cu reglementarile legale in vigoare

•Plata facturilor emise de furnizorii de servicii si utilitati.

•Intocmirea si predarea catre Cezorul/Comisia de cenzori a  Asociatiei de Proprietari a documentelor  contabile lunare,  pentru  verificare si  avizare

•Întocmirea si completarea  conform legislatiei in vigoare a :registrului jurnal, registrului inventar, registrului pentru evidenta fondului de reparatii, registrului pentru evidenta fondului de rulment, registrului pentru evidenta sumelor speciale, registrul pentru evidenta fondului de penalizari precum si a altor formulare specifice activitatii de contabilitate in partida simpla.

•Întocmirea si depunerea  situatiei elementelor de activ si pasiv la compartimentele specializate in sprijinirea si indrumarea Asociatiilor de Proprietari din cadrul  consiliile locale, in conformitate cu reglementarile legale in vigoare, pana la data de 1 martie pentru situatia existenta la 31 decembrie si pana la data de 1 septembrie pentru situatia existenta la 30 iunie.

•Intocmirea situatiei cu proprietarii care se încadreaza în prevederile legale pentru primirea subventiilor acordate de Guvernul României pentru: categorii sociale defavorizate,  pensionarii cu venituri mici, familiile cu probleme sociale .

•Informarea trimestriala, în scris sau prin posta electronica, a proprietarilor, cu privire la situatia financiara, cuprinzând toate elementele de cheltuieli, venituri, încasari si plati aferente Asociatiei de Proprietari.

•Calcularea si încasarea penalizarilor in conformitate cu reglementarile legale in vigoare si a sistemului aprobat de Adunarea Generala a Proprietarilor

•Instiintarea  Comitetului Executiv  cu privire la persoanele a caror restanta  la plata cotelor de contributii depaseste 90 zile de la data scadentei listei de intretinere, in vederea somarii lor si  a aplicarii procedurii de recuperare a restantelor, cu penalizarile aferente.

•Întocmirea statelor de salarii pentru personalul angajat de catre Asociatia de Proprietari

•Întocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile la asigurarile sociale pentru remuneratiile personalului angajat de catre Asociatia de Proprietari

•Plata impozitului si contributiilor datorate de Asociatia de Proprietari pentru remuneratiile personalului angajat

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.