Ne dorim ca prin serviciul pe care il oferim, sa aducem un plus de confort proprietarilor , la costuri minime si
cu un grad de satisfactie de 100%
•Monitorizarea proprietatii comune avind ca scop înlaturarea defectelor aparute la instalatiile de folosinta comuna si a eliminarii pierderilor care determina cresterea nejustificata a cheltuielilor (scurgeri de apa, etc.)
•Verificarea facturarii corecte de catre furnizorii de utilitati (energie termica, apa, gaze,energie electrica) a consumurilor în functie de indexul contoarelor de bloc sau al contoarelor individuale, daca acestea exista.
•Supunerea spre analiza si aprobarea comitetului executiv al Asociatiei de Proprietari, a ofertele furnizorilor de servicii care satisfac cerintele de pret, durata de executie si calitate, în vederea executiei lucrarilor propuse.
•Efectuarea formalitatilor necesare în angajarea contractelor cu furnizorii de servicii, pentru exploatarea si întretinerea imobilului, derularea si urmarirea realizarii acestor contracte
•Supravegherea lucrarilor de reparatii precum si participarea la receptia acestora
•Interventia de urgenta in caz de avarie, in vederea diminuarii efectelor defectiunii si a pagubelor
•Controlul îndeplinirii obligatiilor contractuale ale personalului angajat de Asociatia de Proprietari pentru curatenie, încarcarea si evacuarea gunoiului menajer si alte activitati si în caz de încalcare a acestora, sesizarea comitetului executiv , pentru luarea masurilor ce se impun.
•Achizitia de produse necesare întretinerii si reparatiilor curente ale proprietatii comune.
•Intretineri si mici reparatii ale imobilului.
•Alte sarcini hotarate prin contractul de administare incheiat cu Asociatia de Proprietari.