Securitate si Sanatate in Munca (SSM)
Realizarea dosarului de evaluare a riscurilor in domeniul sanatatii si securitatii in munca;
Intocmirea documentatiei tehnico-organizatorice necesara desfasurarii activitatii de securitate si sanatate in munca;
Instruirea initiala si apoi periodica a lucratorilor;
Completarea Fiselor Individuale de SSM ale angajatilor;
Urmarirea derularii activitatii de Medicina Muncii la angajare si apoi periodic;
Intocmirea si aplicarea planului de semnalizare de securitate in cadrul intreprinderii;
Constituirea CSSM, in cazurile impuse de lege.
Situatii de urgenta (SU)
Intocmirea documentatiei tehnico-organizatorice necesara desfasurarii activitatii in domeniul situatiilor de urgenta;
Instruirea initiala si apoi periodica a lucratorilor;
Completarea Fiselor Individuale de SU ale angajatilor;
Organizarea apararii impotriva incendiilor la locurile de munca si dotarea corespunzatoare cu mijloacele tehnice necesare;
Planificarea si executarea de controale periodice in scopul depistarii, constatarii si inlaturarii oricaror stari de pericol care pot favoriza initierea sau dezvoltarea incendiilor;
Planificarea si testarea interventiei salariatilor si a fortelor specializate,in caz de incendiu;
Analiza periodica a capacitatii de aparare impotriva incendiilor a societatii, ca ansamblu.