Eurest detine mai mult de 45 de restaurante care deservesc zilnic aproximativ 18 000 de clienti si a fost desemnat lider, in Romania, la categoria Administrarea Serviciilor de Catering in anul 2005. Noi nu aducem doar o mai buna calitate si eficienta in serviciile de catering, ci cream si servicii personalizate pentru angajatii si invitatii dumneavoastra.
Ne remarcam prin dezvoltarea si livrarea de servicii de catering originale si oferirea de solutii adaptate, astfel incat sa venim in intampinarea cerintelor dumneavoastra cu un inalt nivel de servire, eficienta, consecventa si flexibilitate indiferent de domeniul si locatia in care activati: cladiri de birouri, zone industriale, scoli, colegii si spitale. Suntem pasionati de ceea ce facem si suntem dedicati pentru a furniza clientilor nostri servicii de inalta calitate. Ne dorim sa fim o companie adevarata care poate stabili un nivel ridicat de satisfactie ce poate fi considerat un factor de comparatie.
Lucram in parteneriat cu clientii nostri oferindu-le servicii specializate in furnizarea de hrana, automate de cafea si bauturi si servicii anexe pentru partenerii lor. De obicei suntem locati la sediul clientului unde devenim parte din echipa lor intelegandu-le cat mai bine nevoile.
Ca firma membra ca Grupului Compass, ne conducem afacerea intr-un mod etic si profesional si ne asumam oricand responsabilitatea cu care actionam pe piata. Dupa cum stim cu totii, actiunile noastre, pozitive sau nu, au un impact direct asupra reputatiei si imaginii noastre influentandu-ne astfel, reusita unei activitati de succes si de durata pe toate pietele si sectoarele pe care activam.
Lucrand in parteneriat cu fiecare client, EUREST ofera servicii de catering care vin in intampinarea tuturor necesitatilor, indiferent de marimea afacerii sau daca este la nivel global sau local.
Toti partenerii nostri sunt constienti de faptul ca serviciile de catering sunt pe mana unor persoane de incredere care pun mai presus de orice satisfactia fiecarui consumator in parte. Din acest motiv ei aleg EUREST, care are o rata de mentinere a contractelor mai mare de 95 %, indicator cheie in evaluarea gradului de satisfactie al clientilor.