Asiguram operativ service pentru calculatoare desktop si laptop orice marca, la sediul firmei noastre sau la sediul clientului. La cerere, asiguram pe baza de contract, servicii de intretinere, mentenanta si reparatii de calculatoare si alte echipamente informatice. Lista cu Operatiunile de Service pentru Calculatoare:
- service calculatoare - depanare hardware si software, inlocuirea componentelor defecte, testarea lor.
- upgrade (modernizare) calculatoare - se poate face upgrade de memorie, procesor, placa video si hard disk, pentru imbunatatirea performantelor.
- instalare si update de drivere
- rescriere si update de BIOS pentru placile de baza
- instalare si reinstalare de sisteme de operare si aplicatii software, precum si update acolo unde este cazul
- instalare de solutii de protectie antivirus si antimalware, devirusare, detectarea de vulnerabilitati
- instalare de echipamente periferice si software-ului corespunzator. Testarea functionarii corecte a comunicatiei cu perifericul
- conectare in retele LAN si WAN, precum si rezolvarea problemelor legate de conectarea la retele
- rezolvarea problemelor legate de conectarea la retelele wireless
- conectarea la Internet precum si rezolvarea problemelor aparut la conectare
- salvare si back-up de date precum si recuperare de date
In cazul calculatoarelor laptop executam reparatii pe placa de baza, putem inlocui display-uri, memorii, procesoare, hard disk-uri, tastaturi. Procedura de service pentru calculatoare desktop si laptop: Va prezentam mai jos procedura de service pentru calculatoarele defecte aduse de clienti.
- 1
- Calculatorul este inspectat vizual, dupa care se incearca punerea in functiune. In cazul in care un calculator nu porneste, se verifica pe loc sursa de alimentare si prezenta unui scurtcircuit.
- 2
- Daca problema este de la sursa calculatorului, aceasta se poate schimba pe loc si calculatorul nu necesita intrare in service.
- 3
- Daca problema este de natura hardware sau software, se face un proces verbal de intrare in service care se inmaneaza clientului.
- 4
- Dupa identificarea problemelor pentru care a fost adus la service calculatorul, sunam clientul si il informam despre defect si despre costurile reparatiei.
- 5
- Daca clientul este de acord cu reparatia, o executam si oferim garantie intre 1 si 3 ani pentru piesele schimbate si 90 zile pentru manopera.
- 6
- Clientul este anuntat cand poate veni sa ridice calculatorul reparat.