Fiscalizarea este operatiunea prin care se ACTIVEAZA memoria casei de marcat si dupa care aceasta devine FISCALA (casa emite bonuri fiscale, iar sumele sunt retinute in memoria casei). Activarea memoriei se face de catre unul dintre tehnicienii autorizati ai firmei care distribuie casa de marcat si reprezinta introducerea numarului de ordine emis de AGENTIA NATIONALA de ADMINISTRARE FISCALA.
ACTE NECESARE pentru depunerea dosarului la ANAF in vederea obtinerii Numarului de Ordine :
? original si copie dupa factura si chitanta/OP cu care a fost achizitionata casa de marcat.
? copie CUI/Certificat de inmatriculare
? copie dupa Avizul de distributie si Procesul verbal de sigilare (se primesc impreuna cu casa de marcat la cumparare)
? copie dupa Certificatul de garantie, sau Contractul de Service Post-garantie
? original si copie dupa actul care face dovada punctului de lucru unde se va instala casa de marcat
Acest dosar se depune la ANAF (pentru Bucuresti - in strada Dimitrie Gerota, nr. 13 - in zona Pietei Rosetti).
Dupa obtinerea Numarului de Ordine, in termen de 7 zile, se poate fiscaliza casa de marcat de catre firma noastra.
La fiscalizare se completeaza Cartea de Interventii (in care se va mentiona Fiscalizarea casei de marcat), Registrul Special si Declaratia de Instalare (in 4 exemplare). Cu toate aceste acte va veti prezenta in 24h la Administratia Financiara de care apartine punctul de lucru.
In prealabil se va efectua programarea casei de marcat si se vor invata comenzile acesteia de catre personalul ce o va utiliza