Sediul social reprezinta adresa legala sau oficiala a unei societati si este obligatoriu pentru orice business de pe teritoriul Romaniei. Pentru a gazdui un sediu social trebuie indeplinite mai multe conditii si este nevoie de aprobari multiple, de la Asociatia de Proprietari sau Administratorul cladirii, pana la aprobari ale vecinilor. EXPERT MIND garanteaza accesarea unei adrese juridice simplu si rapid, fara batai de cap! Ne ocupam de toate formalitatile, inclusiv de cele de la ANAF pentru obtinerea certificatului si adeverintei care atesta ca spatiul poate fi folosit ca sediu social.
Pentru a face lucrurile si mai usoare pentru tine, am creat conditiile necesare astfel incat poti opta pentru serviciul de gazduire sediu social si in online. Ne contactezi fara a mai face drumuri la sediul companiei noastre, iar noi te tinem informat cu fiecare etapa a procesului.
Cum stii daca ai nevoie de serviciul de gazduire sediu social?• nu detii niciun imobil (spatiu comercial, apartament, casa) care poate servi drept sediu social al noii firme;• detii un imobil, dar nu poti obtine acordurile necesare;• cand vrei ca sediul social sa fie in Iasi, Timisoara sau in Bucuresti;• iti doresti ca sediu social o adresa stabila, diferita de cea personala.
Ce beneficii ai cu EXPERT MIND?• ai avantajul obtinerii calitatii de platitor de TVA;• ai avantajul obtinerii unei licente care necesita un sediu autorizat stabil;• ne ocupam de corespondenta ta si o redirectionam catre tine;• te anuntam cu minim 2 luni inainte de data expirarii valabilitatii sediului, evitand consecintele fiscale (pierdere cod TVA, declarare inactiv, cazier fiscal asociati si administrator etc.);• oferi credibilitate fata de parteneri si fata de institutiile bancare;• oferim sediu social atat in Iasi, Timisoara cat si in Bucuresti.
Procedura dureaza 3 zile lucratoare de la data incasarii.
Vrei si mai multe avantaje?• dispunem de sali de sedinte cu pozitionare strategica in Iasi si Bucuresti, in proximitatea birourilor notariale, ce pot fi inchiriate cu notificare prealabila;• asiguram echipamente (laptopuri, videoproiector, imprimanta, scanner, fotocopiator) si solutii variate de comunicare (Wi-Fi securizat, linie telefonica, fax) ;• garantam parcare privata, receptionist pentru intampinarea oaspetilor si protocol (apa, ceai, cafea);• oferim servicii contabile si juridice complementare (Contabilitate, Fiscalitate, Resurse Umane, Juridic);• asiguram comunicare si consultanta de specialitate in Engleza, Rusa, Italiana si Franceza.
Gazduire sediu SRL
• Sediu social la Avocat– valabilitatea este de maxim 12 luni, la expirarea valabilitatii nu se poate prelungi la acelasi avocat, fiind necesara efectuarea modificarii de schimbare sediu social prin dosar distinct la Registrul Comertului;– nu permite obtinerea codul de TVA in regim normal in Romania dupa infiintare;– corespondenta directionata la timp catre tine;– garantam directionarea corespondentei la timp catre tine;– esti informat cu 2 luni inainte de data expirarii valabilitatii sediului, evitand consecintele fiscale (declarare inactiv, cazier fiscal asociati si administrator etc.).
• Sediu social la Colaborator– valabilitatea se poate stabili pe mai mult de 12 luni, sediul putand fi prelungit la cerere, nefiind necesara schimbarea sediului social la expirare;– optim pentru obtinerea codului de TVA in regim normal in Romania, cu conditia ca sediul sa fie stabilit pentru minimum 24 luni;– garantam o adresa unica (exclusiv in Judetul Iasi) si directionarea corespondentei la timp catre tine;– te scutim de toate formalitatile privind obtinerea acordului Asociatiei de proprietari a vecinilor si ne ocupam de toata documentatia;– esti informat cu 2 luni inainte de data expirarii valabilitatii sediului, evitand consecintele fiscale (pierdere cod TVA, declarare inactiv, cazier fiscal asociati si administrator etc.).
Gazduire sediu PFA
• Sediu social la Colaborator– valabilitatea se poate stabili pe 12 luni sau mai mult;– poti prelungi sediul de cate ori vrei;– avantajul suplimentar al obtinerii codului de TVA in regim normal in Romania, cu conditia ca sediul sa fie stabilit pentru minimum 24 luni;– garantam o adresa unica (exclusiv in Judetul Iasi) si directionarea corespondentei la timp catre tine;– te scutim de toate formalitatile privind obtinerea acordului Asociatiei de proprietari a vecinilor si ne ocupam de toata documentatia;– esti informat cu 2 luni inainte de data expirarii valabilitatii sediului, evitand consecintele fiscale (pierdere cod TVA, declarare inactiv, cazier fiscal asociati si administrator etc.).