– reprezentarea companiei la sedintele de control;
– consultanta privind realizarea masurilor propuse în urma controalelor;
– întocmirea instructiunilor de securitate si sanatate în munca;
– întocmirea evaluarilor de risc pentru fiecare post de lucru;
– semnalizarea zonelor de risc;
– instruiri/ informari si consultari atât ale salariatilor cât si a reprezentantilor acestora dar si ai angajatorului;
– întocmirea planului de prevenire si protectie;
– întocmirea tematicilor de instruiri periodice;
– testele anuale de verificare;
– cercetarea accidentelor de munca;
– consultanta cu privire la dotarea unitatii cu materialele necesare unei activitati cât mai sigure: echipament individual de protectie, echipament individual de lucru, masuri prim-ajutor;
– propuneri tehnice si organizatorice în urma vizitelor la punctele de lucru;
– întocmire programe de audit intern;
– organizari ale Comitetului de Securitate si Sanatate în munca la unitatile cu mai mult de 50 de salariati.