Ghidul Serviciilor
Express Admin Imobil - Administrare Imobile Bucuresti
inapoi la firma 5 vizite
Poza Administrare Imobile Completa
Foto

Prin serviciul de administrare imobile completa, te scutim de tot ce inseamna administrarea imobilului in care locuiesti, intr-un mod profesionist si transparent!

Activitati Administrare Imobile:

– Ridicarea de la furnizori a facturilor;
– Plata facturilor catre furnizori;
– Centralizarea consumurilor de apa rece si apa calda;
– Calculul listelor de întretinere;
– Afisarea listelor de întretinere;
– Emiterea facturilor individuale la nivel de apartament(cu defalcare cheltuieli);
– Încasarea cotelor de întretinere la sediul asociatiei 1ora/luna ;
– Întocmirea registrului de casa;
– Întocmirea registrului jurnal încasari si plati;
– Întocmirea registrelor de evidenta fond rulment si a fondului de reparatii;
– Contabilitate în partida simpla ;
– Întocmirea statelor de salarii pentru personalul angajat de catre asociatia de proprietari;
– Întocmirea si depunerea situatiei elementelor de activ si pasiv ale asociatiei de proprietari la
consiliile locale, in conformitate cu reglementarile legale in vigoare (Legea 230/2007);
– Relatia cu institutia bancara unde asociatia are deschis cont;
– Servicii de consiliere juridica pentru asociatie;
– Consultanta si reprezentare asociatie proprietari în relatiile cu tertii;
– Înstiintarea comitetului executiv în vederea luarii masurilor necesare pentru efectuarea la
timp si eficient a lucrarilor de întretinere si reparatii;
– Inspectarea periodica a proprietatii comune(subsol, casa scarii, terasa) ;
– Efectuarea de mici reparatii la elementele proprietatii comune (înlocuire becuri, întrerupatoare,
geamuri, elemente de închidere la usi sau ferestre, belciuge), pentru care asociatia va suporta doar
costul pieselor si materialelor folosite.

Facilitati Administrare Imobile:

– Incasarea cotelor de intretinere la sediul nostru, de Luni pana Vineri intre orele 9,00-17,30;
– Emitem facturi individuale detaliate pentru fiecare apartament pentru justificarea cotelor de intretinere;
– Posibilitatea lunara de verificare a listelor de plata de catre un expert contabil.

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2025
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.