Pregatirea si managementul bugetului operational anual (taxa servicii) – control curent si monitorizarea tuturor costurilor
Managementul direct al tuturor cheltuielilor asociate cu serviciile mentionate mai sus, incluzand toate aprobarile pentru efectuarea platilor
Reconcilierea taxei pe servicii, conform prevederilor contractului de inchiriere
Emiterea catre chiriasi a facturilor de chirie, taxa servicii si pentru cheltuieli directe, conform contractului de inchiriere
Indexarea chiriei
Controlul si monitorizarea sumelor datorate
Cooperarea cu compania de contabilitate contractata de catre Proprietar pentru asigurarea serviciilor financiare ale Proprietatii
Cooperarea cu compania de audit financiar contractata de catre Proprietar cu privire la finantele Proprietatii
Pregatirea declaratiilor fiscale cu privire la taxele proprietatii facand referire numai la Taxa pe Cladire si Taxa pe Teren
Pregatirea rapoartelor financiare lunare, semestriale si anuale pentru a analiza performanta proprietatii (sistemul de raportare va fi conceput conform cerintelor si asteptarilor proprietarului.
Supravegherea restantelor
Stabilirea si alocarea bugetului anual
Optimizarea si controlul cheltuielilor
Planificarea Investitiilor de Capital pe termen scurt si lung
Reprezentarea Proprietarului in fata Autoritatilor Fiscale
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.