Servicii oferite tuturor clientilor:
1. confirmare de primire oferite telefonic, prin e-mail sau urmarind livrarea dupa numarul AWB-ului pe site-ul www.fancourier.ro
2. plata la destinatie a expeditiilor
3. plati in numele clientilor in limita plafonului de 100 Euro
4. incercari multiple de livrare, in cazul in care destinatarul nu este gasit
5. contactare telefonica a destinatarului, pentru livrari in conditii speciale
6. asigurarea automata a expeditiilor cu o valoare de pana la 50 Euro
7. depozitarea in vederea redirectionarii, timp de doua saptamani, a expeditiilor cu adrese gresite sau refuzate de catre destinatar
Servicii suplimentare oferite clientilor cu contract:
1. noul serviciu Client Tracking, va permite vizualizarea unei pagini personalizate cu informatii despre expeditii si confirmari de primire
2. posibilitatea de a primi de la orice filiala a firmei sau de la partenerii de afaceri expeditii cu plata direct in contul dumneavoatra
3. emiterea unei facturi bilunare insotita de o anexa ce cuprinde detalii despre expeditiile din perioada respectiva
4. punem la dispozitia clientilor nostri un produs software care permite definirea bazei de date cu destinatari, trimiterea automata a borderoului cu expeditiile zilnice si printarea acestuia, tiparirea de AWB-uri si evidenta expedierilor cu FAN COURIER EXPRESS
Livrarea se face intr-un termen mediu cuprins intre 24 si 36 de ore din momentul preluarii expeditiei - acest termen poate fi diferentiat in functie de greutate si destinatie. In termenul de livrare nu sunt incluse zilele de sambata, duminica si sarbatorile legale.
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.