SERVICIUL DE ADMINISTRARE ESTE VALABIL NUMAI PENTRU ASOCIATIILE DE PROPRIETARI MEMBRE ALE FEDERATIEI CU COTIZATIA LA ZI
Activitatile desfasurate in cadrul tarifului:
- calculul listei de plata si a facturilor individuale de cheltuieli pentru fiecare proprietar;
- contabilitate pentru asociatia de proprietari (registre de casa, jurnal, inventar; intocmirea situatiei de activ si pasiv, balanta de incasari si plati, tinerea evidentei financiar-contabile pe fiecare proprietar, calculul si evidenta separata a penalizarilor etc.);
- consultanta si asistenta de specialitate privind activitatile din cadrul asociatiei de proprietari;
- gestiunea contractelor existente (state de plata, declaratii obligatorii, ordine de platt pentru taxe si impozite): de mandat (presedinte, cenzor), conventii pe prestari servicii/contracte de munca (administrator, ingrijitor cladire, responsabil bloc/scara, mecanic, fochist etc., mai putin cele pe care le aveti in prezent pentru contabilitate, inclusiv pentru lista de plata)!
IMPORTANT:Actualul administrator sau orice alta persoana angajata de conducerea asociatiei de proprietari va ramane in continuare doar cu atributiile privind activitatea de incasari de la proprietari si plati catre furnizori, cu supravegherea instalatiilor si reparatiile din cadrul cladirii, materialele necesare, consumabilele si citirea contoarelor individuale sub patronajul F.A.P.R. si sub directa coordonare a domnului Radu Opaina.Practic scapati de o mare parte a muncii si de cea mai mare raspundere: birocratie, documentatia financiara, respectarea tuturor prevederilor legale, frica de controale, spaima de amenzi, suspiciuni si barfe.
Suplimentar la cererea asociatiei/proprietarilor:
- actiuni impotriva restantierilor;
- efectuare lucrari majore (ascensor, terasa, fatada, instalatii, etc.) cu plata pe 5, 10 sau 15 ani;
- verificari de gestiune pentru perioade din trecut;
- ajutor acordat proprietarilor pentru plata intretinerii.
Conditiile F.A.P.R.Acest serviciu este gratuit in cadrul cotizatiei lunare.