1. ADMINISTRARE PERSONAL
Ai nevoie de ajutor în procesul de administrare a personalului care lucreaza în cadrul companiei tale? Noi îti suntem alaturi si îti oferim servicii de top pentru administrarea sarcinilor ce tin de personalul angajat în cadrul societatii tale:
Întocmirea documentelor de informare initiala a viitorului salariat;
Întocmirea contractelor individuale de munca;
Întocmirea actelor aditionale;
Întocmirea deciziilor de suspendare/încetare a contractelor individuale de munca;
Portal online cu informatii pentru angajati: acces individual si securizat la datele personale si de salarizare (fluturasi), precum si generarea de cereri sau efectuarea de modificari în datele personale;
Generarea adeverintelor de vechime pentru angajati;
Asistenta în relatia cu autoritatile (ITM) în cazul unor controale;
Specialist de resurse umane FQS alocat temporar sau permanent la sediul clientului, daca este necesar;
Persoana de contact cu care angajatii sa tina legatura si careia sa îi înainteze orice tip de cerere cu privire la dosarul personal;
Completarea, actualizarea si transmiterea Registrului de Evidenta a salariatilor în termenele legale.
2. SERVICII- SALARIZARE
Verificarea datelor primare primite de la client (pontaje, cereri concedii odihna, concedii fara plata, concedii medicale, învoiri);
Calcul salarial (calculul orelor/zilelor de orice tip – standard, suplimentare, de noapte);
Calcul bonus / concedii de odihna;
Evidentierea absentelor nemotivate, a învoirilor sau a concediilor fara plata, zilelor de delegatii;
Înregistrarea modificarilor de natura salariala (salariul de baza, prime, deduceri personale de baza, deduceri suplimentare, etc.);
Înregistrare retineri / avansuri / propriri;
Calculul îndemnizatiei pentru concediile medicale sau pentru concediile de crestere/îngrijire a copilului;
Întocmire stat de salarii si generare fluturasi de salariu;
Întocmire fisier pentru plata salariilor prin banca/card;
Generare si depunere declaratie 112 privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitul pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate;
Întocmire lista tichete de masa si plasarea comenzii catre furnizorul de tichete;
Întocmirea si depunerea anuala a declaratiei informative privind impozitul retinut la sursa si câstigurile/pierderile realizate, pe beneficiari de venit.
Centralizatoare pe centrii de cost;
Lista privind angajatii aniversati în luna;
Raport costuri pe angajat/pe centru de cost;
Raport privind concediile medicale;
Raport concedii de odihna/concedii medicale.