Ghidul Serviciilor
Fast & Quality Services - Contabilitate Si Resurse Umane, Otopeni / Ilfov
inapoi la firma 170 vizite
Poza Resurse Umane
Foto

1. ADMINISTRARE PERSONAL

Ai nevoie de ajutor în procesul de administrare a personalului care lucreaza în cadrul companiei tale? Noi îti suntem alaturi si îti oferim servicii de top pentru administrarea sarcinilor ce tin de personalul angajat în cadrul societatii tale:

Întocmirea documentelor de informare initiala a viitorului salariat;

Întocmirea contractelor individuale de munca;

Întocmirea actelor aditionale;

Întocmirea deciziilor de suspendare/încetare a contractelor individuale de munca;

Portal online cu informatii pentru angajati: acces individual si securizat la datele personale si de salarizare (fluturasi), precum si generarea de cereri sau efectuarea de modificari în datele personale;

Generarea adeverintelor de vechime pentru angajati;

Asistenta în relatia cu autoritatile (ITM) în cazul unor controale;

Specialist de resurse umane FQS alocat temporar sau permanent la sediul clientului, daca este necesar;

Persoana de contact cu care angajatii sa tina legatura si careia sa îi înainteze orice tip de cerere cu privire la dosarul personal;

Completarea, actualizarea si transmiterea Registrului de Evidenta a salariatilor în termenele legale.

   

2. SERVICII- SALARIZARE

Verificarea datelor primare primite de la client (pontaje, cereri concedii odihna, concedii fara plata, concedii medicale, învoiri);

Calcul salarial (calculul orelor/zilelor de orice tip – standard, suplimentare, de noapte);

Calcul bonus / concedii de odihna;

Evidentierea absentelor nemotivate, a învoirilor sau a concediilor fara plata, zilelor de delegatii;

Înregistrarea modificarilor de natura salariala (salariul de baza, prime, deduceri personale de baza, deduceri suplimentare, etc.);

Înregistrare retineri / avansuri / propriri;

Calculul îndemnizatiei pentru concediile medicale sau pentru concediile de crestere/îngrijire a copilului;

Întocmire stat de salarii si generare fluturasi de salariu;

Întocmire fisier pentru plata salariilor prin banca/card;

Generare si depunere declaratie 112 privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitul pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate;

Întocmire lista tichete de masa si plasarea comenzii catre furnizorul de tichete;

Întocmirea si depunerea anuala a declaratiei informative privind impozitul retinut la sursa si câstigurile/pierderile realizate, pe beneficiari de venit.

Centralizatoare pe centrii de cost;

Lista privind angajatii aniversati în luna;

Raport costuri pe angajat/pe centru de cost;

Raport privind concediile medicale;

Raport concedii de odihna/concedii medicale.

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.