Doriti ca rezultatele campaniei sa fie cele asteptate ?
Iata sfaturile noastre :
• Realizati o oferta clara, concisa, care sa trimita potentialul client direct spre un produs sau un serviciu de care poate beneficia. Evitati ambiguitatile, descrierile lungi si plictisitoare.
• Utilizati termeni simpli si atractivi pentru a descrie oferta dvs. Titlul este foarte important deoarece este primul lucru pe care potentialii clienti il observa. Un titlu bun va fi intotdeauna remarcat.
• Asigurati-va ca aveti o oferta buna. Promovati produse si servicii de calitate.
• Introduceti date de contact complete astfel incat cei interesati sa poata lua usor legatura cu dvs.
• Evitati utilizarea graficelor si a imaginilor complexe. Uneori calitatea acestora nu este cea optima, fiind greu de descifrat de catre destinatari.
• Periodicitatea este un factor important in orice forma de marketing si publicitate. Realizati campanii saptamanale, bilunare sau macar o data pe luna pentru a obtine cele mai bune rezultate.