Verificarea gestiunii Administratorului din care să rezulte sumele încasate, destinaţia acestora şi plăţile efectuate;
Verificarea tuturor Registrelor prevăzute de lege pentru toate formele de persoane juridice;
Evidenţierea şi achitarea obligaţiilor către Stat rezultate din activitatea contabila;
Încasarea şi achitarea CASS-ului, a impozitului pe venit sau profit;
Respectarea normelor legale în vigoare în ceea ce priveşte avizele şi aprobările necesare Administratorului pentru efectuarea plăţilor curente, a cheltuielilor necesare sau urgente;
Respectarea plafonului cu privire la efectuarea plăţilor către furnizorii de servicii;
Verificarea legalităţii calculului, efectuat de Administrator în stabilirea, determinarea cauzelor perceperii de către furnizorii de servicii a unor sume penalizatoare, cuantumul penalităţilor achitate în perioada menţionată şi cine se face vinovat de producerea lor;
Verificarea tuturor sumelor încasate în numerar de Administrator, confruntându-se copiile chitanţelor cu Registrul de Casa, a plăţilor curente efectuate de Administrator către furnizorii de servicii, legalitatea lor, şi dacă în condiţiile în care persoana juridică avînd de plată mari restanţe/penalităţi la plata furnizorilor, Administratorul a efectuat cheltuieli care nu erau urgente sau necesare, sau a păstrat banii în casă fără a plăti furnizorii de servicii;
Regăsirea în evidenţe a unor plăţi mai mari/mici decât sumele încasate în perioada respectivă;
Stabilirea prejudiciului cauzat persoanelor juridice şi persoanele care se fac vinovate de nerespectarea dispoziţiilor legale.
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.