Activitatea de refacere contabilitate presupune verificarea inregistrarilor existente si corectarea erorilor lor in conformitate cu legislatia in vigoare in vederea aducerii la zi a situatiei contabile.
In urma analizei desfasurata in mod amanuntit prin verificarea fiecarui act in parte, firma isi va putea desfasura activitatea in mod corect conform legislatiei.
Serviciul de refacere contabilitate include :
- reintocmirea si depunerea raportarilor privind obligatiile salariale (intocmirea si depunerea la organele competente a declaratiilor rectificative pentru salariati: CAS, somaj, sanatate si ITM);
- reintocmirea si depunerea declaratiei rectificative la administratiile financiare a decontului privind tva - taxa pe valoarea adaugata;
- reintocmirea si depunerea declaratiei rectificative la administratiile financiare a declaratiei privind obligatiile de plata la bugetul de stat;
- reintocmirea si depunerea declaratiei rectificative la administratiile financiare a declaratiei privind impozitul pe profit;
- refacerea balantei de verificare.