Informatii clienti
Cum comand?
Pe magazinul online Espresso Cafe puteti comanda produse in trei modalitati:
- folosind cosul de cumparaturi si formularul de comanda de pe site;
- telefonic la numarul 0720 010 420.
Un operator va va oferi informatiile de care aveti nevoie pentru alegerea unui produs si durata livrarii acestuia.
- e-mail: office@espressocafe.ro
Cum platesc?
Aveti doua posibilitati de a efectua plata:
1. Plata in numerar la livrarea produsului (ramburs);
2. Plata prin ordin de plata in contul RO 86 RZBR 0000 0600 0389 4462, deschis la Raiffeisen Bank.
Dupa primirea banilor in cont se va livra produsul comandat.
Cum sunt livrate produsele?
Produsele comandate sunt livrate prin intermediul FAN Courier in toata tara.
Cat costa transportul produselor?
Pentru coletele cu valoare mai mare de 700 lei, transportul este GRATUIT. Transportul produselor este in valoare fixa de 26 lei/colet, pentru coletele cu valoarea mai mica de 700 lei.
Valoarea transportului se va regasi in factura emisa de Espresso Cafe. Transportul este asigurat prin intermediul Fan Courier.
Aceste tarife sunt valabile in locatiile FAN Courier din tara.
Lista locatiilor o puteti gasi AICI.
Pentru celelalte localitati, curierul percepe o taxa suplimentara de 1.04 lei/km pentru distanta dintre locatiile FAN Courier si destinatia finala a coletului.
Care este valoarea minima a unei comenzi?
Pe site-ul Espressocafe.ro nu exista restrictii cu privire la valoarea minima a unei comenzi.
In cat timp sunt livrate produsele?
Produsele sunt livrate in intervalul de 2-10 zile lucratoare din momentul primirii comenzii.
Preturile produselor includ TVA?
Toate preturile afisate pe site-ul Espresso Cafe includ TVA 24%