Beneficiile colaborarii cu FMCG Management:
Acoperire & Control
Peste 900 merchandiseri full-time la nivel national asigura aranjarea produselor la raft in cele mai potrivite intervale orare, in cantitati corecte, corelate cu vanzarile si realizeaza o monitorizare a stocului pentru produsele mercantizate.
Structura de management din teritoriu asigura implementarea proiectelor, coordonarea echipei si controlul calitatii serviciilor de merchandising, astfel incat produsele clientilor nostri sa beneficieze de cea mai buna prezentare si promovare.
Costuri mai mici, valoare adaugata mai mare
Apeland la sistemul « FMCG Management » - Servicii de merchadising clientul nu mai este nevoit sa se ocupe si sa investeasca in selectia, recrutarea, angajarea, instruireaunor echipe proprii de merchandiseri, sa asigurare sedii locale, sa coordoneze si sa mentina o structura organizationala costisitoare. Beneficiile colaborarii cu FMCG Marketing & Distributie vor fi imediat vizibile in rezultatele obtinute si prin acestea in obiective de vanzare indeplinite.
Transparenta
Pentru intarirea relatiilor de parteneriat cu clientii nostrii promovam transparenta serviciilor prestate. Prin propria platforma software, FMCG Marketing & Distributie asigura clientilor acces on-line, in timp real la informatiile legate de activitatea merchandiserilor, locatiile mercantizate, programele de mercandizare, date de contact, rapoarte customizate. Optiunea “Virtual Store Check” permite vizualizarea modului in care au fost aranjate produsele in magazine.
Flexibilitate
Serviciile de merchandising pot fi adaptate la necesitatile si cerintele clientilor. Oferim posibilitatea alegerii tipului de merchandiser in functie de nevoile clientului:
- Merchandiser dedicat/ magazine / client;
- Merchandiser dedicat/ magazin / client;
- Merchandiser Multi brand/ magazin;
- Merchandising in tandem.
Intr-o piata aflata intr-o continua dinamica, sistemul nostru integrat “FMCG Management”, permite fiecarui client sa isi aleaga mix-ul potrivit pentru structura de merchandiserisi sa il recalibreze pe masura ce lucrurile evolueaza.
FMCG Marketing & Distributie acopera toate retelele IKA, NKA si LKA din Romania si cele mai importante locatii din comertul traditional.
Experienta
Fondata in 2004, FMCG Marketing & Distributie ofera servicii de merchandising, sales si promoting la nivel national, avand 5 birouri regionale si peste 900 merchandiseri.
Cu o experienta importanta in sales management, merchandising si promoting, pentru o mare diversitate de produse food si non-food ale unor branduri internationale si locale, detinute atat de companii nationale cat si multinationale, oferim clientilor nostri servicii profesionale prin care sa-si creasca vanzarile la costuri optime.
Fiecare manager din echipa FMCG s-a dezvoltat profesional, cunoaste bine si lucreaza in zonade management alocata. Conexiunile si cunostintele lui din piata locala, combinate cu experienta in promovarea si mercantizarea produselor, ofera clientilor nostri un avantaj de neegalat asupra concurentei.
Controlul Calitatii Executiei
Pentru a asigura Standardul de Calitate FMCG am dezvoltat propriul Sistem Intern se Auditare a Calitatii Executiei. Prin el, garantam implicarea si motivarea fiecarui membru al echipei FMCG in a presta un serviciu la nivel de excelenta.
Managerii teritoriali analizeaza periodic modul in care strategiile sunt puse in aplicare precum si eficienta acestora, pentru a obtine rezultate conform asteptarilor clientilor nostri.
Proactivitate
Deoarece ne desfasuram activitatea intr-o piata competitiva, avem initiativa de a propune clientilor cele mai potrivite servicii de merchandising adaptate fiecarui context, astfel incat acestia sa-si indeplineasca cu succes obiectivele de vanzare si expansiune pe piata din Romania. Suntem permanent in cautarea unor noi modalitati moderne si eficiente de imbunatatire a serviciilor prestate.
Inovatie si Tehnologie
O piata dinamica impune companiilor sa apeleze latehnologie si inovatie pentru a ramane in top. FMCG Marketing & Distributie dezvolta in mod constant noi posibilitati de colaborare si noi servicii cu valoare adaugata astfel incat clientii nostri sa fie intotdeauna cu un pas inaintea concurentilor din piata.
Detinerea informatiilor potrivite la momentul potrivit poate fi un factor decisiv in succesul sau esecul unei campanii de vanzari. Sistemul nostru «FMCG Management » are integrat si un modul complex de raportare pe platforma software FMCG, disponibil online, prin care sunt colectate datele din teritoriu si convertite in timp real in rapoarte utile partenerilor nostri.
Putem furniza atat rapoarte de produs/campanie customizate conform cerintelor fiecarui client cat si informatii esentiale despre evolutia piatei astfel incat toti partenerii nostri sa poata dispune de niste instrumente valide pentru dezvoltarea mix-ului de marketing, a strategiei si tacticilor relevante pentru pozitionarea corecta a produselor pe piata:
Cunoasterea pietei locale
Fiecare manager FMCG s-a dezvoltat profesional si a lucrat in regiunea alocata. Conexiunile si cunostintele din piata locala, combinate cu experienta in promovarea si mercantizarea produselor ofera echipei coodonate de acestia un avantaj de neegalat asupra concurentei. Coordonarea in aceasta maniera a echipei de vanzari, merchandiseri si promoteri/hostess asigura succesul intregului proiect.
Viteza de reactie
In functie de serviciile agreate va putem pune la dispozitie diferite rapoarte pentru activitatile prestate folosind propria platforma software de raportare FMCG: zilnic, saptamanal, lunar. Clientul are acces inclusiv la albumele de fotografii din activitatea de mercantizare si promoting.
Siguranta
Va garantam cea mai inalta performanta si calitate folosind un sistem intern de evaluare atat pentru merchandiseri, cat si promoteri. Putem efectua modificari pe parcursul unui proiect fara costuri suplimentare.