Interfata complexa dar foarte usor de folosit, avand cel mai elegant design dintre toate softurile de restaurant disponibile pe piata.
Posibilitatea de a separa sau a combina vanzari, astfel veti gestiona mai bine situatiile in care clientii se muta la alta masa sau cand se doresc note de plata individuale.
Interfata este disponibila in mai multe limbi, astfel softul poate fi folosit si de persoane care nu cunosc limba romana.
Integrare cu numeroase echipamente pentru a va facilita munca (case de marcat, imprimante fiscale, imprimante operationale, cititoare coduri de bare, cantare, cititoare carduri, etc.)
Posibilitatea clientilor de a achita nota de plata folosind telefonul mobil.
Chemarea unui taxi prin integratori de servicii specializate direct din Freya POS.
Posibilitatea de a defini retete pentru produse, lucru ce va va ajuta sa tineti evidenta exacta a stocului, chiar si in cazul produselor care nu sunt la vanzare.
Se pot defini clienti si grupe de clienti in scopul fidelizarii acestora. Astfel veti putea aplica discounturi pentru anumiti clienti individuali, sau pentru cei care apartin unui grup.
Descarcarea stocurilor in timp real atat cantitativ cat si valoric, pentru ca dumneavoastra sa aveti oricand control total asupra afacerii dumneavoastra.
Generarea tuturor documentelor de care aveti nevoie pentru contabilitatea primara si nu numai. Exemple: facturi, NIR-uri, balanta de stoc, rapoarte de gestiune, fisa de magazie, etc.
Posibiliatea de a tine un registru de casa pentru a avea evidenta incasarilor si platilor efectuate intr-un interval de timp.
Modul de promotii Happy Hours pentru a oferi discount-uri si gratuitati in functie clienti, zile sau intervale orare, produse, meniuri, zone, sectii de preparare, etc.
Modulul de muzica integrat in Freya Restaurant va permite redarea melodiilor de pe POS, fara sa fiti nevoiti sa iesiti din programul de gestiune.
Personalizarea notelor de plata prin afisarea grafica a logo-ului unitatii dumneavoastra.
Fidelizarea clientilor prin conturi prepaid, plata facandu-se din contul alimentat anterior.
Posibilitatea de a planifica schimbari de preturi, astfel nu trebuie sa duceti grija unor produse carora li se modifica pretul intro anumita perioada.
Pentru o analiza amanuntita sau campanii de marketing va punem la dispozitie numeroase rapoarte avansate cum ar fi evolutia vanzarilor pe intervale orare sau pe zile din saptamana.
Administratorul poate seta adrese de email ce vor primi situatia unitatii la efectuarea inchiderilor de zi.
Generare etichete pentru produse in scopul scanarii acestora cu un cititor de coduri de bare
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.