Ghidul Serviciilor
Fundatia Amfiteatru
inapoi la firma 882 vizite
Poza Despre noi
Foto

România EsentialaProgramul presupune interventia integrata la nivel local (comunitate, cartier, localitate). Comunitatea este nu numai locul unde se acumuleaza si sedimenteaza cunostintele si capitalul, ci si în care acestea se reînnoiesc si se extind. Dezvoltarea durabila a comunitatilor si regenerarea socio-economica a teritoriului se sprijina pe istoria, traditia si potentialul natural. Astfel rezulta identitatea, care este o valoare competitiva dificil de reprodus. Un teritoriu este definit în fapt prin coordonarea componentelor geografice, naturale, antropice si istorice. Cu toate acestea, pentru a fi definit/ definibil ca atare, un teritoriu are nevoie de coerenta: a identitatii locale.Inovatia si creativitatea formeaza cel mai puternic vector al dezvoltarii comunitatilor. Diversitatea comunitatilor si a resurselor din România constituie un potential imens de dezvoltare.Scopul demersului nostru este de a valorifica superior resursele, prin expertiza si responsabilitate, într-un program multidisciplinar, capabil sa creeze structuri de afaceri la nivel de comunitate, integrate in retele de valorificare a productiei materiale si imateriale locale.

Ospitalitate Productiva & Turism ResponsabilSintagma de turism responsabil a fost lansata ca atare relativ recent, în anul 2002 la Cape Town, cu ocazia primei conferinte internationale asupra Turismul Responsabil al Destinatiilor. Primele idei au fost aparut însa începând cu anii 80 si în timp s-au cristalizat într-un concept viabil, relevant si recunoscut la nivel global.În România, primele actiuni care au tratat, adaptat, diseminat si popularizat conceptul au fost initiate de catre Fundatia Amfiteatru începând din anul 2012, ca urmare a preocuparii continue pentru afirmarea identitatilor si experientelor comunitatilor.Pornim de la convingerea ca România are nevoie acuta de întelegerea si propagarea principiilor turismului responsabil, de transferul în actiune concreta a teoriei nascute în jurul lui. Pentru România solutiile ca turismul sa aiba o contributie rezonabila la bunastarea comunitatilor sunt strâns legate de principiile turismului responsabil.

Sanatate RomâniaLansat în anul 2006 cu seria de conferinte ”Amfiteatru pentru sanatate”, obiectivul general al programului este consolidarea încrederii în calitatea si siguranta serviciilor medicale, atât pentru pacientii din România cât si pentru cei din strainatate.Programul cuprinde proiecte locale sau europene, conferinte, cursuri, productii editoriale, si sustine demersul profesional-stiintific în domeniul managementului calitatii în sanatate. Parte esentiala din program, Clusterul ”Sanatate România” reuneste unitati sanitare de top, furnizori de servicii medicale, organizatii profesionale, unitati de învatamânt superior si de cercetare stiintifica, facilitatori de sanatate, organizatii catalizator, etc.

CaleidoDedicat industriilor creative si artelor performative, Caleido este un program care celebreaza diversitatea sub toate formele ei. Atacam problemele sociale folosindu-ne de armele empatiei, dând voce celor mai vulnerabili dintre noi. Ceea ce a început ca un festival de teatru s-a transformat rapid într-o platforma pentru felurite dar la fel de valoroase voci, adaugând si alte moduri de comunicare artistica. Mai recent am început sa ne implicam si în dezvoltarea comunitatii artistice prin productii proprii, sprijin catre trupe si teatre independente, consiliere si mentorat si prin proiectele dedicate fotografiei.

Pentru viitorPerioada 2020-2022, cu toate incertitudinile si necunoscutele sale, ne-a readus aminte ca singura constanta este schimbarea. Astfel, am lansat un program intern de cercetare/ inovatie prin care sa exploram noi directii de dezvoltare – energie, mediu, agricultura, produse alimentare, politici publice.

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.