In vara anului 1996, compania noastra - Mar-io Int’l Exim - a avut ocazia de a prelua spatiul fostului restaurant “Primavara”. Astfel s-a nascut ideea crearii unui complex comercial avnd profil imbracaminte-incaltaminte de lux, produse care lipseau din zona si care erau destinate in principal clientilor cu posibilitati materiale.
Astfel, in toamna aceluiasi an au demarat lucrarile de reamenajare a spatiului, lucrari terminate in Iulie 1997, cind a fost inaugurat oficial complexul comercial, denumit MARIO PLAZA, conceput ca o galerie inchisa, avind 18 magazine de lux in interior si un program de functionare generos, unic in domeniu la acea vreme (pina la ora 21.00 inclusiv Simbata si pina la 14.00 Duminica), permitind si celor foarte ocupati sa beneficieze de oportunitatea cumpararii cadoului sau lucrului dorit.
Beneficiind de avantajul primului sosit, al zonei, al programului de functionare, al finisarilor de exceptie si nu in ultimul rind al ambiantei create, clientii au ramas fideli acestui loc si dupa aparitia altor centre comerciale de tip mall.
Suprafata utila totala a complexului este de aproximativ 3000 mp, din care 2000 mp amenajati strict pentru spatii comerciale, astfel, centrul comercial cuprinde 33 magazine care prezinta cumparatorului bucurestean o oferta de confectii, incaltaminte, parfumerie, bijuterii, ceasuri, marochinarie, accesorii, articole pentru design interior si uz casnic, carti, etc, la etajul Galeriei functionind un café restaurant, ceea ce intregeste o atmosfera foarte relaxata, placuta.
MARIO PLAZA se adreseaza in general cumparatorilor din categoria celor cu venituri peste medie si mari, avand in vedere ca aceasta galerie cu magazine de lux se afla situata in zona rezidentiala a capitalei, dar si clientilor cu venituri mai mici sau celor ocazionali, toti putind gasi aici produse care sa raspunda cerintelor lor. Am putea contura imaginea unui public- tinta: urban, de orice varsta, cu veniturile mentionate, cu educatie si preocupare pentru produse care se definesc prin bun gust.
Fara a considera cifra ca rezultat al unei statistici, credem ca circa 10% dintre cumparatorii nostri sint straini, rezidenti in Romania sau nerezidenti, lucratori ai numeroaselor ambasade aflate in zona.
Profilul general este cel care individualizeaza in aceasta zona galeria, aceasta deosebindu-se de celelalte de acelasi gen si prin faptul ca noi ne-am straduit ca ea sa fie un reper in shopping environment-ul romanesc, un loc de intilnire si nu numai. Petele de culoare ale galeriei mai sint date de magazinul Wolford , ultramodernul centru de optica - Opticris, magazinele Stefanel, Mescal, cu accesorii si haine fashion pentru barbati, Bigotti, magazinele Sarra Blu, Casa Mia, Bose, Villeroy & Boch, iar nu in ultimul rind cel de bijuterii din aur – Mario. Toate acestea, impreuna cu celelalte boutique-uri, va vor oferi o placuta petrecere a timpului la shopping