Monitorizarea proprietatii comune. În acest sens, un reprezentant al Administratorului se va deplasa periodic la imobil pentru verificarea starii tehnice a acestuia, precum si a curateniei.
Procurarea mijloacelor materiale necesare întretinerii si reparatiilor curente ale elementelor proprietatii comune
Înstiintarea Presedintelui Asociatiei si luarea masurilor necesare pentru efectuarea la timp a lucrarilor de întretinere si reparatii;
Interventia de urgenta, in caz de avarie, in vederea diminuarii efectelor defectiunii si a pagubelor;
Procurarea materialelor necesare întretinerii si reparatiilor curente;
Urmarirea realizarii contractelor încheiate de asociatia de proprietari cu furnizorii de bunuri si servicii;
Supravegherea lucrarilor de reparatii si participarea la receptia acestora;
Verificarea semestriala a indexului contoarelor de apartament, calculul consumurilor si a costurilor aferente;
Controlul facturarii corecte a consumurilor de energie electrica, termica , apa, etc, in functie de indexul contoarelor de bloc, conform prevederilor legale si in functie de normele metodologice de repartizare a consumurilor;
Controlul îndeplinirii obligatiilor contractuale ale personalului angajat de asociatia de proprietari pentru curatenie, încarcarea si evacuarea gunoiului menajer si alte activitati. Sesizarea comitetului executiv in cazul incalcarii acestora.