Ghidul Serviciilor
Gazduire-Sediu.ro - Gazduire Sediu Social, Bucuresti
inapoi la firma 99 vizite
Poza Avantaje
Foto

Prestarea serviciului de gazduire sediu social la cabinet de avocat se face de avocati autorizati, ce fac parte si se regasesc în Tabloul Avocatilor Activi din cadrul Baroului Bucuresti.

 Fara Acord Vecini

Nu mai este necesar sa obtineti acordul vecinilor cu care aveti pereti comuni (sus-jos-stânga-dreapta). Chiar daca nu veti desfasura activitati la sediul social, societatea dumneavoastra va putea sa presteze activitatile la „puncte de lucru” ori la „sediul tertilor”.

 Fara Certificatul de Unicitate Sediu emis de ANAF

Nu mai este necesar sa constituiti „mapa ANAF” în dosarul de înfiintare sau de mentiuni ce se depunde la Registrul Comertului.

 Puteti înregistra societatea cu sediul în Bucuresti

Chiar daca asociatul unic (asociatii) al societatii are domiciliul în provincie, este posibila înmatricularea noului SRL cu sediul în Bucuresti.

 Servicii complete de Înfiintare SRL ori Schimbare sediu

Avocatii nostri va stau la dispozitie pentru parcurgerea procedurii complete de înfiintare SRL ori de schimbare a sediului social. Veti beneficia de preturi reduse.

 Fara acord asociatie de proprietari

Nu mai este necesar sa obtineti acordul asociatiei de proprietari, element obligatoriu în procedura de înfiintare ori gazduire a sediului social al unui SRL cu sediu altundeva decât la cabinetul de avocat.

 Eliminatia cheltuielile cu chiria imobilului

Având sediul social la sediul unui cabinet de avocat nu mai este necesar sa cheltuiti bani pentru plata chiriei imobilului care ar fi avut destinatia de sediu social.

 Puteti muta sediul societatii în Bucuresti

Indiferent de locul în care asociatul sau asociatii societatii îsi au domiciliul, societatea poate fi mutata cu sediul în Bucuresti.

 Se poate obtine Cod de TVA

Este posibila obtinerea Codului de TVA. Reusita acestui demers este conditionata de înfiintarea ori existenta cel putin a unui punct de lucru. Va recomandam sa cereti un punct de vedere contabilului dvs.

 Fara Acordul Presedintelui Asociatiei de Proprietari

În mod identic, nu mai este necesar sa obtineti acordul si semnatura Presedintelui Asociatiei de Proprietari. Aceste elemente ar fi fost obligatorii în documentatia ce se depune la Registrul Comertului.

 Eliminati majorarea impozitului pe locuinta

Odata cu modificarea legislatiei fiscale în anul 2016, imobilelor care au si o alta întrebuintare decât de resedinta li se aplica un impozit majorat.

 Suport Clienti

Oferim suport si îndrumare juridica clientilor nostri care doresc sa se ocupe singuri de formalitatile de înregistrare ori efectuare a mentiunii la Oficiul National al Registrul Comertului.

 Posilibitate de prelungire la împlinirea duratei de 1 an

Dupa expirarea perioadei de gazduire initiala de 1 An va putem propune solutii de gazduire în continuare a sediului societatii la sediul cabinetului de avocat.

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.