Cum ?tii dacă un parbriz trebuie înlocuit sau recondi?ionat? Cel mai simplu: vii la noi!
Dacă, totu?i, vrei să ?tii ce este de făcut înainte de a ajunge la Ager, iată câteva puncte de reper. Un parbriz trebuie înlocuit atunci când:
Dacă parbrizul tău bifează măcar una dintre cele trei condi?ii, te a?teptăm la noi să ?i-l înlocuim. Dacă fisura se află la limită, atunci mai bine te grăbe?ti să ajungi la noi pentru recondi?ionare, înainte să se extindă ?i să necesite înlocuire.
Nu uita că siguran?a ta este cea mai importantă!
*pentru ofertarea corectă a parbrizelor, sunt necesare câteva date preluate din certificatul de înmatriculare al ma?inii, cum ar fi: modelul ma?inii, anul de fabrica?ie, tipul de caroserie (berlină, break, hatchback), implementările (tentă, parasolar, senzori, cameră) sau seria de caroserie (17 caractere).
*stopajul parbrizelor este o lucrare fără garan?ie, valoarea recondi?ionării urmând a se recupera la înlocuirea parbrizului
Înlocuirea parbrizului în regim CASCO
În baza asigurării CASCO, indiferent de societatea de asigurări, proprietarul automobilului sau împuternicitul societă?ilor comerciale sau a celei de leasing ajunge la noi în service pentru programare. Programarea se face în baza constatării emise de societatea de asigurări. Toate documentele sunt întocmite ?i trimise la asigurator de colega noastră de la recep?ie. Simplu ?i eficient.
Alege Ager Service pentru înlocuirea parbrizului pentru că: