Consilierii nostri in mutari pot veni la sediul dumneavoastra sa evalueze volumului bunurilor pentru a face o oferta cat mai avantajoasa.
2 ImpachetareaInaintea mutarii, toate obiectele mici, dosarele si documentele se pun in cutii etichetate ce apartin spatiului de lucru fiecarui angajat. Pentru a reduce considerabil costurile, puteti face dumneavoastra acest lucru. Pentru serviciul nostru de cutii, accesati magazinul cu articole de impachetare. Ambalam in mod profesionist lucrurile costisitoare, respectiv fragile. bibliorafturile, dulapurile si birourile pot fi demontate si apoi montate in noul spatiu de birouri de catre echipa noastra, la cerere. Cutiile si mobilierul se eticheteaza, pentru ca noi sa putem aseza cutiile in spatiile de lucru potrivite din noua locatie.
3 IncarcareaEchipa noastra de mutari va incarca bunurile dumneavoastra in camion la data prestabilita. Este esential ca bunurile sa fie bine manevrate si asezate in camion, pentru a nu se produce stricaciuni in timpul transportului. Noi avem grija sa luam masuri de precautie la mutarea bunurilor din locatie pentru ca totul sa se desfasoare cat mai bine cu putinta. Printre acestea se numara de exemplu sigurantarea anumitor colturi sau pardoseli, pentru a preveni producerea unor eventuale accidente sau daune.
4 TransportulBunurile sunt transportate catre noua locatie cu ajutorul camioanele noastre. De asemenea compania noastra poate pune la dispozitie un serviciu avantajos de depozitare temporara in cazul evenimentelor neprevazute.
5 Descarcarea La descarcare, bunurile sunt asezate conform indicatiilor dumneavoastra. Executam servicii de montare a mobilierului demontat si amplasarea acestuia pe pozitiile indicate de dumneavoastra (fara a mai fi efectuata o repozitionare ulterioara). Cutiile vor ramane in grija dumneavoastra pana cand vor fi ridicate, la o data stabilita ulterior finalizarii mutarii (dupa maxim 14 zile).