Oferim o gama completa de servicii de management financiar pentru imobile - asociatii de proprietari.
Oferim transparenta totala, împreuna cu o abordare personalizata, adaptata nevoilor fiecarui client. Ne desfasuram activitatea pe principiul corectitudinii si suntem responsabili pentru tot ceea ce facem.
Serviciile Gorand de Administrare Financiara includ:
- Plata facturilor catre furnizorii de servicii si utilitati
- Verificare plati banca si întocmirea registrului de casa
- Actualizarea registrului „Fond de rulment”
- Actualizarea registrului „Fond de reparatii”
- Verificarea registrelor contabile ale asociatiei
- Depunerea declaratiilor fiscale pentru colaboratorii asociatiei
- Trimiterea de notificari catre prorietarii restantieri în vederea achitarii cotelor de întretinere ce le revin
- Mentinerea relatiei cu furnizorii de servicii
- Mentinerea relatiei cu instituitia bancara unde asociatia are deschis cont
- Actualizarea contractelor încheiate de asociatie cu firmele de prestari servicii care desfasoara activitati în cadrul acesteia
- Întocmirea de rapoarte anuale privind activitatea desfasurata urmând ca acestea sa fie prezentate adunarii generale
- Pastrarea în siguranta a documentelor fiscale ale asociatiei
- Monitorizarea modificarilor ce apar în legislatie cu privire la desfasurarea activitatii în cadrul asociatiei de proprietari