GGS pune la dispoziţia BENEFICIARILOR un Dispecerat Central de Monitorizare funcţional 24 de ore din 24, 365 de zile pe an.
Dispeceratul Central de Monitorizare GGS este dotat atat cu echipament tehnic de dispecerizare si monitorizare de tip telefonic, IP, GPS si GPRS, cat si cu dispecerat de monitorizare video AVERMEDIA CM3000.
Semnalele provenite automat de la sistemele locale de detectie si avertizare (efractie, panica, sabotaj, incendiu, scurgeri de gaz, inundatii etc.) sau declansate manual prin sistemele de alarmare la “Hold-up” instalate la solicitarea si locatia dorita de catre BENEFICIAR, sunt preluate de comunicatorul IP, GPS sau GPRS, codificate digital si transmise instantaneu in dispecerat.
La solicitarea dispecerilor de serviciu, in cazul unor evenimente neprevazute, petrecute la amplasamentele BENEFICIARILOR, echipajele de interventie actioneaza in cel mai scurt timp pentru a limita prejudiciile si a elimina cauzele declansarii alarmelor.
Dispecerii coordoneaza si dirijeaza in permanenta echipajele de interventie GGS catre amplasamentele protejate, asigurind colaborarea eficienta a tuturor celor implicati in intreruperea situatiilor respective (reprezentanti din partea BENEFICIARILOR, pompieri, politie, ambulanta, etc.).