Externalizarea serviciului de salarizare şi HR sau administrare personal, vă oferă accesul direct la informaţii specializate şi personal calificat, iar dumneavoastră vă puteţi concentra asupra afacerii, evitând birocraţia. Folosim softuri performante şi actualizate la timp pentru a fi siguri că suntem în pas cu modificările fiscale, asigurând corectitudine şi eficienţă în calculul exact al tuturor contribuţiilor sociale şi taxelor aferente. Ce beneficii iţi aduc externalizarea serviciilor de personal?
- Eficienţă şi corectitudine – aveţi acces la personalul competent şi eficient ce se ocupa în mod profesionist de salarizare şi de detaliile juridice asociate;
- Reduceţi costurile – prin eliminarea nevoii de a avea personal specializat pentru salarizare;
- Economisirea timpului – elimină sarcina de actualizare şi menţinere a sistemului de salariare (fără introducere de date, fără studierea de actualizări legislative, fără griji);
- Rapoarte complete şi la timp – beneficiaţi de rapoarte de salarizare usor de interpretat şi la timp.
Pentru proprietarii de afaceri mici, externalizarea, este cea mai bună soluţie pentru a nu avea bătăi de cap şi de a-şi folosi timpul pierdut în acest sens, în alt scop: pentru vânzări, prospectarea de noi oportunităţi, îmbunătăţirea produselor/serviciilor sau deservirea clienţilor. Chiar dacă aveţi câţiva angajaţi sau câteva zeci, aveţi acces la un pachet de servicii complete, personalizate şi confidenţiale, pentru a economisi timp şi bani.
Oferim următoarele servicii:
Administrare Personal
- întocmirea contractelor de muncă, actelor adiţionale, deciziilor de încetare şi a altor documente;
- întocmirea şi transmiterea Registrului General de Evidenţă a Salariaţilor (REVISAL);
- întocmirea adeverinţelor de salariu, notelor de lichidare pentru personal;
- reprezentarea în relaţia cu autorităţile specifice (Inspectoratul Teritorial de Muncă, Administraţia Financiară, Casa de Asigurări Sociale, Casa de Asigurări Sociale de Sănătate, Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncă);
- reprezentarea şi asistenţa în cazul unui control din partea autorităţilor specifice;
- suport legislativ şi consultanţă pentru probleme apărute în domeniul relaţiilor de muncă;
- informări legislative în domeniul relaţiilor de muncă;
- asistenţă în privinţa întocmirii şi gestionării dosarelor de personal (fişe de post, declaraţii personal, etc.);
- întocmirea de proceduri de promovare, de sancţionare sau de concediere disciplinară;
- întocmirea regulamentelor de ordine interioară;
- sprijin în elaborarea organigramei;
- training personal;
Salarizare
- calculul salarial şi întocmirea ştatelor de plată;
- întocmirea fluturaşilor de salarii;
- întocmirea declaraţiilor fiscale şi transmiterea on-line către autorităţi;
- calculul indemnizaţiilor de concediu de prenatal, concediu post natal, concediu medical;
- calculul sporurilor şi adaosurilor la salariul de bază (ore suplimentare, spor repaus săptămânal, spor de noapte, condiţii grele, premii, ajutoare, etc.);
- calculul concediilor de odihnă şi al concediilor medicale;
- calculul reţinerilor şi popririlor salariale;
- suport legislativ şi consultantă pentru probleme de salarizare sau calcul salarial;
- informări legislative în domeniul salarizării;