Gestiune baza de date si introducere date angajati noi, incetari si modificari ale datelor angajatilor existenti;
Intocmirea contractelor individuale de munca, actelor aditionale, deciziilor de incetare, deciziilor de suspendare etc.;
Intocmire alte documente de personal (nota lichidare, adeverinte vechime, adeverinte de somaj, etc.);
Evidenta contracte pe perioada determinata sau suspendate;
Evidenta concedii de odihna;
Intocmire orice tip de adeverinte solicitate de salariati;
Operarea inregistrarilor sau modificarilor in baza de date electronica Revisal;
Eliberarea oricaror alte documente de resurse umane in cel mai scurt timp;
Emiterea diverselor rapoarte in ceea ce priveste structurarea informatiilor specifice administrarii de personal;
Asigurarea interactiunii cu diversele institutii ale statului (Inspectia Muncii, Casa de Pensii, Casa de Sanatate) in vederea obtinerii documentelor sau informatiilor solicitate de angajati.
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.