prestarea serviciilor de administrare a condominiului asociatiei, cu responsabilitate, în mod profesional si operativ;
întocmirea listelor folosind un program de contabilitate licentiat
acces online pentru fiecare proprietar la avizier virtual cu ajutorul platformei noastre;
posibilitataea de a va da indexul pt apa direct in aplicatie;
posibilitatea de a plati direct cu cardul din aplicatie;
afisarea listelor de plata la avizierul blocului si la cel virtual;
informare proprietari prin sms si mail despre sumele datorate catre asociatie;
fiecare proprietar are acces online la toate documentele asociatiei, liste, facturi, etc;
evidenta fondurilor de rulment, de reparatii, registrul de casa, registrul de banca, eventualele fonduri speciale;
contractarea de personal calificat pentru diferite servicii, vidanjare, deszapezire etc;
reprezentarea intereselor proprietarilor în fata unor persoane sau companii;
preocuparea de buna administrarea financiar contabila a condominiului, în vederea asigurarii bunei functionalitati a asociatiei de proprietari;
contribuie la utilizarea legala si eficienta a fondului de rulment, fondului de investitii si reparatii, precum si a altor fonduri banesti constituite la nivelul asociatiei de proprietari, conform hotarârilor adunarii generale si deciziilor comitetului executive
informeaza în scris comitetul executiv, în timp util, asupra necesitatii actualizarii fondului de rulment, în vederea dispunerii masurilor ce se impun de informare a proprietarilor si luarea deciziei în adunarea generala;
colectarea facturilor pentru partile comune si plata acestora;
sprijina activitatea comitetului executiv la efectuarea formalitatilor necesare identificarii si selectarii de oferte în angajarea contractelor cu furnizorii;
sprijina activitatea comitetului executiv de informare periodica prin avizier sau mesaje online, a membrilor asociatiei/proprietarilor, privind modificarile legislative intervenite, în vederea cunoasterii si respectarii de catre acestia a regulilor cu privire la proprietatea comuna;
asigura pentru Comitetului executiv si presedintele asociatiei, consulanta de specialitate pentru actualizarea Statutului asociatiei a Acordului de asociere a Regulamentului condominiului precum si a altor documente organizatorice, prevazute de lege;
intocmeste si asigura partea financiar-contabila a Asociatiei de Proprietari, efectueaza contabilitatea primara a Asociatei (registrul de casa, registrul de banca, registrul jurnal, activele si pasivele Asociatiei);
pune la dispozitia beneficiarului asigurare de raspundere profesionala în valoare de 50.000 euro.
colectarea facturilor pentru partile comune si plata acestora;