Hl Management Contabilitate, Consultanta Fiscala Sector 2
Administrare
Completarea si înregistrarea registrului pentru evidenta a salariatilor;
Întocmirea documentelor si gestionarea dosarelor de personal;
Monitorizarea legislatiei în domeniul administrarii de personal venind cu solutii conform legislatiei în vigoare;
Întocmirea Regulamentului Intern, a Contractului colectiv de munca si realizarea evaluarii anuale a angajatilor;
Oferim consultanta privind întocmirea si administrarea documentelor de personal;
Oferim consultanta fiscala privind impozitarea veniturilor din salarii.
Salarizare
Realizam calculul salarial si întocmim statul de plata;
Întocmim si depunem declaratiilor privind evidenta asiguratilor si a obligatiilor de plata la bugetele asigurarilor sociale;
Realizam rapoarte specifice fiecarei entitati, în functie de cerintele personalului din conducere.
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.