Trecut cu iz de prezent
Regandirea imaginii si a strategiei de comunicare au fost niste pasi firesti pentru un brand ajuns la maturitate deplina. Aveam nevoie de o infuzie de prospetime, care sa puncteze atat modernizarea hotelului, cat si sa aduca in prezent un loc plin de istorie.
Primul pas l-a reprezentat desenarea unei noi identitati vizuale. Noul logo se impune prin simplitate si eleganta. Simbolul grafic este o compozitie compacta, alcatuita din doua elemente: litera „H”, ce comunica reprezentarea internationala a industriei hoteliere si dreptunghiul de deasupra acesteia, ce creioneaza ingenios litera „T”. Simbolul rezultat transmite echilibru, traditie, siguranta. Cromatica a fost special aleasa pentru a transmite mostenirea istorica a hotelului. Partea de text este moderna, cu accente de font serif.
Dupa partea vizuala, am trecut la cea verbala. Aveam nevoie de un slogan care sa transmita clar promisiunea brandului nostru si sa faca, in acelasi timp, o trimitere usoara catre istoria sa.
Sloganele nascute din expresii fixate bine in constiinta colectiva au o forta de propagare mult mai mare. Asta pentru ca ele sunt deja acolo, in mintea consumatorului, trebuind doar trezite din letargie.
„Buricul targului” este o astfel de expresie, cu un potential de comunicare enorm. Nu am ales-o intamplator, deoarece ea comunica unul dintre beneficiile esentiale ale brandului - pozitionarea în centrul orasului. Sloganul mai are si o valoare simbolica, facand legatura cu istoria indelungata a hotelului, cu vremuri in care expresii de genul acesteia erau pe buzele tuturor.
Un slogan memorabil, ce se autosustine din punct de vedere simbolic.