Descrierea serviciului de mentenanta
Departamentul de mentenanta reprezinta totalitatea activitatilor tehnice si organizatorice intreprinse cu scopul de a mentine sau de a restabili buna functionare a sistemului. firma mentenanta cladiri.
Serviciul de mentenanţă are ca scop functionarea optima a instalatiilor cladirii prin intretinere preventiva, predictiva si corectiva. Aceste actiuni duc la marirea fiabilitatii si a performantelor cladirii si la scaderea disfunctionalitatilor.
Avantajele pe care acest serviciu le ofera sunt atat legate de reducerea costurilor cu intretinerea, prin prevenirea situatiilor de avarie si mentinerea in parametrii optimi a instalatiilor, reducecerea costurilor pentru utilitati cat si siguranta proprietatii, controlul si eliminarea problemelor de intretinere.
Un alt avantaj al acestui tip de serviciu este managementul mentenantei prin utilizare de soft specializat in calculul parametrilor functionali optimi pentru volumul cladirii, anotimp si numar de ocupanti ai cladirii, functionarea instalatiilor in conformitate cu legile si reglementarile romane si ale Uniunii Europene; Servicii profesionale, de calitate, efectuate de catre personal specializat si garantarea servicilor.
De asemenea se evita disconfortul creat de situatii limita si cautari de moment a unui prestator de servicii in instalatii. Mentenanţa preventiva are un plan de actiuni urmarind prevenirea avariilor echipamentelor, proiectat sa asigure si sa mentina buna functionare a acestora, prin inlocuirea componentelor uzate inaintea defectarii lor.
Tipuri de mentenanta
- Mentenanţa preventiva presupune controale periodice, revizii la intervale stabilite de normative sau producatori, schimburi de materiale consumabile, lubrifiere etc.
- Mentenanţa predictiva contribuie la determinarea precisa a actiunilor de intretinere. Aceasta are ca efect importante reduceri ale costurilor, prin detectarea eventualelor disfuntionalitati, deoarece se desfasoara in perioada functionarii echipamentelor.
- Mentenanţa corectiva se impune pentru remedierea imediata a unei defectiuni, aparuta accidental. Principalele activitati constau in repararea, sau inlocuirea pieselor defecte.
Serviciul de mentenanta cuprinde:
- mentenanta, intretinere cladiri instalatii sanitare,
- mentenanta, intretinere cladiri instalatii de incalzie,
- mentenanta, intretinere cladiri instalatii de ventilare si climatizare,
- mentenanta, intretinere cladiri instalatii de stingere incendiu.
- mentenanta, intretinere cladiri interventii de urgenta 24h/24h,
- mentenanta, intretinere cladiri renovari si igienizari;
- mentenanta, intretinere cladiri restaurare cladiri cu pastrare specific.
Avantaje mentenanta
- Reducerea costurilor cu intretinerea, prin prevenirea situatiilor de avarie si mentinerea in parametrii optimi a instalatiilor
- mentenanta, intretinere cladiri. Reducerea costurilor pentru utilitati (apa, gaze, energie electrica) prin reglarea instalatiilor si eliminarea pierderilor
- mentenanta, intretinere cladiri. Program de mentenanta definit pentru fiecare tip de instalatie
- mentenanta, intretinere cladiri. Siguranta proprietatii, controlul si eliminarea rapida a problemelor de intretinere, fara disconfortul creat de situatii limita si cautari de moment a unui prestator de servicii in instalatii.
- mentenanta, intretinere cladiri. Utilizarea performantelor cladirii (siguranta, confort, eficienta consumurilor) la parametrii proiectati prin monitorizare, verificari, masuratori, reglarea instalatiilor si echipamentelor
- mentenanta, intretinere cladiri. Intretinerea si monitorizarea instalatiilor in constructii in conformitate cu legile si reglementarile romane si ale Uniunii Europene;
- mentenanta, intretinere cladiri. Servicii profesionale, de calitate, efectuate de catre personal specializat;