Proiecte sisteme acoperis
Igloo Spirit este o companie infiintata in 2007, cu capital integral privat, ce are ca obiect de activitate distributia si montarea sistemelor de acoperis (tigla metalica, tigla gerard, tegola etc.).
Firma are sediul social in Buzau dar activitatea o desfasoara in proportie de 80 % in orasul Bucuresti si judetul Ilfov.
Seriozitatea si promptitudinea de care a dat dovada in onorarea comenzilor, precum si calitatea produselor si a serviciilor oferite, au impus-o pe segmentul de piata pe care actioneaza.
Igloo Spirit are o echipa tanara si motivata de profesionisti, care este gata sa raspunda oricand provocarilor venite din partea clientilor.
Scurt Istoric
- august 2007 - in urma unor studii de piata, un grup de tineri entuziasti identifica oportunitatea existenta pe aceasta piata si se hotarasc sa o exploateze.
- septembrie 2007 - se infiinteaza firma IGLOO SPIRIT si se incepe activitatea de distributie de sisteme de acoperisuri pe judetul Buzau. - martie 2008 - se mareste numarul reprezentantilor de vanzari si se extinde arealul de distributie pe Bucuresti si Ilfov
- august 2008 - paralel cu dezvoltarea firmei si a vanzarilor Igloo Spirit contracteaza prima lucrare de anvergura : Academia Romana din Bucuresti, lucru care diversifica activitatea firmei si care aduce un plus de imagine
- februarie 2009 - echipa de vanzari se extinde prin angajarea a doi promoteri pentru Architect's Project 2009.
Misiune
- sa devenim specialisti in domeniul sistemelor de acoperis
- sa oferim cele mai bune si complete servicii, care sa raspunda exigentelor oricarui tip de client, stil arhitectural sau buget pe care clientul sa-l poata administra inca de la inceputul constructiei acoperisului.
Strategie
- marirea departamentului de vanzari a si profesionalizarea acestuia - marirea portofoliului de produse
- cresterea, diversificarea si imbunatatirea serviciilor oferite clientilor - marirea arealului de distributie si identificarea de noi canale de distributie.
Cultura organizationala
Am adoptat genul de cultura organizationala bazata pe rezultate.
Incercam sa facem lucrurile cat mai bine si ne valorizam angajatii pe care ii incurajam sa isi fixeze si sa-si atinga propriile obiective. Acestia isi propun obiective provocatoare dar realiste, stabilesc planuri pentru a le atinge si le urmaresc cu entuziasm.
Toate aceastea ne ajuta sa avem o orientare sanatoasa a activitatii angajatilor, sa fim mai eficace si nu in ultimul rand sa avem clienti bine serviti.