Operatiunea de deschidere a punctului de lucru presupune intocmire unui dosar de mentiune la Oficiul National al Registrului Comertului, din caruia de afla sediul social al firmei.
Acte deschidere punct de lucruNe vom ocupa de intocmirea dosarului, avand nevoie de urmatoarele documente:
– copie act constitutiv– copie carte de identitate asociat(i)– dovada punctului de lucru (actul de proprietate al spatiului unde doriti stabilirea punctului de lucru pentru a va putea redacta contractul de comodat/contractul de inchiriere)– acordul vecinilor si al Asociatiei de proprietari (download formular) in cazul stabilirii punctului de lucru la o locatie intr-un apartament
In cazul in care aveti incheiat un contract de inchiriere pentru viitorul punct de lucru, iar proprietarul spatiului respectiv este o persoana fizica, contractul de inchiriere trebuie inregistrat la Administratia Financiara de catre proprietar.
Avand documentele de mai sus, vom redacta decizia asociatului unic sau hotararea adunarii generale a asociatilor, anexa de publicare in Monitorul Oficial, contractul de comodat, declaratia pe proprie raspundere model 2, cererea de inregistrare a mentiunii in Registrul Comertului, cat si documentele care stau la baza deschiderii punctului de lucru.