Curatenia spatiilor comerciale este diferita de la o locatie la alta, fiind complet adaptabila spatiului clientului. De regula, aici discutam de curatenia în mall-uri, gradinite private, magazine individuale, cabinete medicale/ dentisti, cabinete de avocatura si numeroase alte exemple. Alegerea clientului se realizeaza, în general, între a avea un angajat la curatenie sau a plati o factura lunara si externaliza acest serviciu. Firma de curatenie pune la dispozitia firmei clientului angajatii sai, produsele si tehnologia necesara unei bune activitati. Spre exemplu, aveti un cabinet de avocatura renumit si tranzitat mult, cu o sala de asteptare, 3 camere mari cu birouri, un grup sanitar mixt, cu 4 toalete, si o sala de mese a angajatilor. Ati dori o persoana sa fie la dispozitia dvs pe toata perioada zilei, cât aveti programul deschis (8 ore). Puteti angaja dvs direct, sau daca nu doriti sa va bateti capul cu acte de angajare, salarii, plecarea si înlocuirea personalului, concedii, solutii, aspiratoare, masina de spalat pardoseli, etc., puteti opta spre a semna un contract de externalizare a serviciilor de curatenie, iar toate îndatoririle mai sus mentionate ne revin noua. Angajatul atunci sta la programul stabilit cu dvs., însa este platit de noi. De regula, la contract se negociaza si servicii extra, curatenii generale/ an, curatenii speciale – spatii de parcare închise, dezinfectare zilnica – acolo unde este necesar, conform tipului serviciului oferit de dvs, si multe alte situatii.
Factori de stabilire a pretului pentru curatenia spatiilor de birou în Bucuresti si Ilfov
Pretul curateniei pentru spatiile comerciale variaza în functie de numerosi factori: