Ghidul Serviciilor
Institutul National De Cercetare -Dezvoltare In Informatica-Ici
inapoi la firma 1533 vizite
Poza Teleasistentași Telemedicina
Foto

Utilizarea telemedicinii a apărut din nevoia de a stabili diagnostice medicale pentru pacienţii din zone îndepărtate care nu puteau călători. A fost, de asemenea, nevoie şi de a ajuta oraşele mici prin furnizarea unor tehnologii care să le permită medicilor să fie la curent cu progresele survenite în medicină şi să se consulte cu colegii.

Telemedicina reprezintă o soluţie pentru “diseminarea” serviciului  medical oferind posibilitatea accesului unui număr sporit de pacienţi la asistenţă sanitară de specialitate şi anume:

Tehnologiile informatice şi de comunicaţii au un impact deosebit asupra desfăşurării activităţii medicale  prin posibilitatea de a crea dispozitive şi sisteme noi care să permită o abordare mult diversificată a actului medical şi anume:

Introducerea serviciilor de telemedicina trebuie să urmărească o serie de obiective cu scopul de a deveni un serviciu eficient şi anume :

Utilizarea serviciilor de telemedicină permite o serie de avantaje pentru actorii care participă la exploatarea acestora.

Astfel,

Pentru practicieni, dezvoltarea telemedicinii înseamnă:

Pentru sistemul de sanatate public, dezvoltarea telemedicinii înseamnă:

Pentru medicii cu activitate în zone rurale, dezvoltarea telemedicinii înseamnă:

Pentru centrele medicale mici din zone izolate, dezvoltarea telemedicinii înseamnă:

Pentru pacienţi, dezvoltarea telemedicinii înseamnă:

Obiectivul final pentru dezvoltarea unei reţele de telemedicină îl reprezintă oferirea de servicii de telemedicină către pacienţi. Implementarea, dezvoltarea şi exploatarea unor servcii de telemedicină reprezintă un ansamblu de resurse de ordin tehnic, administrativ şi financiar.

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.