Ghidul Serviciilor
Institutul De Studii Si Proiectari Cai Ferate (Ispcf),topografie, Cadastru - Bucuresti
inapoi la firma 3821 vizite
Poza Proiecte
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto

Proiecte (din 1995)

 

- 1999/2001-2005: Reabilitarea caii ferate Bucuresti Brasov pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h;Compania Feroviara Nationala CFR SA; Studiu de fezabilitate; Parte a Coridorului pan-european IV, finantare EIB (166km);

 

- 2000/2001-2003: Reabilitarea caii ferate Bucuresti Campina pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h; Compania Feroviara Nationala CFR SA; Proiect tehnic pentru documentele de licitatie; Parte a Coridorului pan-european IV, finantare EIB (92 km);

 

- 2001-2002/2001-2003: Reabilitarea caii ferate Bucuresti Cmpina pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h; Compania Feroviara Nationala CFR SA; Detalii de executie; Parte a Coridorului pan-european IV, finantare EIB (92 km);

 

- 1998-1999/2002-2006: Reabilitarea caii ferate Bucuresti Constanta pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h; Compania Feroviara Nationala CFR SA; Studiu de fezabilitate; Parte a Coridorului pan-european IV, finantare JBIC +ISPA (224 km);

 

- 2000-2001/2002-2004: Reabilitarea caii ferate Bucuresti Fundulea pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h; Compania Feroviara Nationala CFR SA; Proiect tehnic pentru documentele de licitatie; Parte a Coridorului pan-european IV, (36 km) Activitate de proiectare mpreuna cu SYSTRA Franta;

 

- 1998/1999-2000: Calea ferata Timisoarea-Arad 53+534, pod peste rul Mures;Compania Feroviara Nationala CFR SA;

 

- 2001/2001-2002: Pod Prahova; Documente de licitatie;

 

- 2001: Pod Miorita; Proiect tehnic; Compania Feroviara Nationala CFR SA;

 

- 1995-2000/1997-2001: Instalatii CED in statia Ploiesti Sud; Compania Feroviara Nationala CFR SA; Studiu de fezabilitate, Proiect tehnic, Documentele de licitatie, Detalii de executie; Activitate de proiectare impreuna cu Siemens;

 

- 1999-2000/2001-2003: Instalatii CED si schimbatoare in statiile Arad, Brasov, Timisoara Nord si complexul Bucuresti Nord; Compania Feroviara Nationala CFR SA; Studiu de fezabilitate, Proiect tehnic, Documentele de licitatie, Detalii de executie; Activitate de proiectare impreuna cu ALCATEL- SEL;

 

- 2001/2002-2005: Modernizarea statiilor de cale ferata pentru a corespunde standardelor europene; Compania Feroviara Nationala CFR SA; Studiul de fezabilitate;

 

- 1996-2001/1999-2003: Reabilitarea si consolidarea statiei Iasi; Compania Feroviara Nationala CFR SA; Proiect tehnic;

 

- 1999-2000/2000: Iluminat nocturn la Stadionul Giulesti; Compania Feroviara Nationala CFR SA; Studiul de fezabilitate,Proiect tehnic, Documentele de licitatie, Detalii de executie;

 

- 2000-2001/2001: Reabilitarea caii ferate Curtici Simeria pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h; Compania Feroviara Nationala CFR SA; Studiul de fezabilitate; Parte a Coridorului IV pan european(184 km);

 

- 2000-2002/2001-2003: Reconstructia tunelului Filesti; Compania Feroviara Nationala CFR SA; Proiect tehnic, Detalii de executie, Asistenta tehnica;

 

- 2000-2001/2001: Reparatii capitale: podul peste Dunare la Giurgiu - Russe; Compania Feroviara Nationala CFR SA; Proiect tehnic, Detalii de executie.

 

LUCRARI REALIZATE SC ISPCF- SA a asigurat studii, proiecte si alte servicii de consultanta (asistenta tehnica, supervizarea executiei lucrarilor, etc.) pentru lucrarile din programele de dezvoltare, modernizare, dublare si electrificare, telecomunicatii si siguranta circulatiei ale Cailor Ferate Romane din ultimii 60 ani. Lucrarile feroviare realizate, avand la baza studiile si proiectele elaborate de ISPCF - SA, in cei peste 60 ani de activitate, s-au concretizat prin: - 1.500 km de linii de cale ferata noi; - 8.000 km de linii de cale ferata modernizata; - 1.800 km dublari de linii de cale ferata; - 3.800 km de linii de cale ferata electrificata; - peste 17.000 macazuri centralizate in 630 statii de cale ferata; - 5.000 km bloc de linie automatizat, din care 2.000 km pe linie dubla; - 500 km linii cu instalatii cu comanda centralizata de trafic-tip dispecer; - 11.000 km linii de autostop; - 25 statii tehnice si triaje noi; - 14 triaje mecanizate; - 1.200 poduri noi si consolidate, in lungime totala de 35 km; - 60 tuneluri noi in lungime totala de 30 km; - 2 uzine noi si 8 uzine modernizate pentru reparatii material rulant; - 2 uzine noi si o uzina modernizata pentru traverse si elemente prefabricate din beton armat; - 28 depouri principale modernizate pentru locomotive electrice, diesel electrice si diesel hidraulice; - studii de fezabilitate si documentatiile de executie aferente obtinerii si derularii unui imprumut BIRD in valoare de 125 mil. USD, destinat unor lucrari de linii noi, dublari, electrificari feroviare si podurile peste Dunare de la Cernavoda; - terminal ferry-boat in portul Constanta Sud  Agigea. In ultimii 10 ani, la cererea CN-CFR, ISPCF - SA a participat la activitatile de reabilitare si modernizare a retelei feroviare romane, prin elaborarea de: - studii de prefezabilitate, fezabilitate si oportunitate privind reabilitarea si modernizarea tronsoanelor de cale ferata de pe coridoarele paneuropene IV si IX, documentatii de licitatii, proiecte pentru lucrari de R.K., refaceri de zone calamitate, acordare de consultanta locala, etc. Principalii beneficiari ai acestor lucrari sunt cele 8 Regionale de Cai Ferate din cadrul CN-CFR. Studiile, proiectele si serviciile asigurate de SC ISPCF - SA au satisfacut cerintele, calitatea conceptiei constructive si tehnologice fiind in conformitate cu standardele romanesti si internationale (UIC, EN CEI, ISO, etc.).

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.