Gestionarea dosarelor de personal ale angajatilor Beneficiarului,
Întocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului
Întocmirea contractelor individuale de munca, actualizarea lor conform cerintelor legale, recomandari privind clauzele contractuale,
Întocmirea actelor aditionale la contractele individuale de munca si a minutelor de informare,
Întocmirea actelor aditionale cuprinzând clauzele specifice ale contractelor de munca: clauza de mobilitate, clauza de neconcurenta, clauza de formare profesionala, clauza de folosinta laptop, telefon, autovehicul,
Întocmirea contractului de garantie pentru gestionari,
Întocmirea deciziilor privind suspendarea si încetarea contractelor individuale de munca si efectuarea modificarilor în ReGES,
Completarea si actualizarea informatiilor privind functia de baza, persoane în întretinere, Case de Sanatate, coasigurati, realizare de alte venituri,
Actualizarea codurilor ocupatiilor conform codului COR,
Completarea si transmiterea ReGES conform cerintelor legale
a contractelor individuale de munca,
a modificarilor intervenite prin actele aditionale de modificare a clauzelor prevazute în contractele individuale de munca,
a deciziilor (actele de suspendare si actele de încetare a contractelor individuale de munca),
a schimbarilor intervenite în actele de identitate, în starea civila sau pregatirea profesionala a salariatilor,
Întocmirea adeverintelor de vechime si de salariu pentru salariati,
Întocmirea adeverintelor de somaj pentru salariati,
Generarea si transmiterea de rapoarte specifice Word/Excel/pdf.
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.