Audit al dosarelor de personal ale angajatilor Beneficiarului,
Întocmirea unui raport cu situatia dosarelor la momentul initializarii externalizarii si completarea acestora cu documentele care lipsesc,
Consultanta pentru completarea/modificarea contractelor individuale de munca active,
Consultanta în privinta planificarii si evidentei concediilor de odihna,
Consultanta pentru întocmirea/completarea/modificarea Regulamentului Intern,
Consultanta pentru verificarea contractului colectiv de munca la nivel de unitate,
Consultanta pentru întocmirea/completarea/modificarea fiselor de post pentru angajatii Beneficiarului,
Consultanta pentru întocmirea Convocatoarelor pentru Adunarea generala a salariatilor – pentru alegerea reprezentantilor salariatilor,
Consultanta pentru constituirea comisiilor disciplinare si efectuarea cercetarilor disciplinare,
Consultanta pentru începerea negocierii colective,
Consultanta în elaborarea unor politici si proceduri interne în cadrul firmei,
Consultanta formare sau reconversie profesionala,
Consultanta corelare cu legislatia europeana în domeniu,
Consultanta în aplicarea legislatiei cu privire la discriminarea la locul de munca,
Consultanta în elaborarea unor politici si proceduri de work-life balance în cadrul firmei,
Informarea periodica a clientului privind modificarile legislative în domeniu,
Consultanta în rezolvarea conflictelor de munca sau la negocierea contractelor colective/individuale de munca.