- Aceasta etapa este vitala pentru eficientizarea rezultatelor, prin construirea unei strategii de recrutare adecvata.
- Cum a aparut postul în organizatie?
- Care este pachetul de compensatii si beneficii oferit? (Benchmark pe nivelul de salarizare)
- Care sunt valorile si cultura organizationala? (Focus pe structura organizationala, procesele si strategia companiei)
- Care este metoda de recrutare optima? (Anonim, headhunting, candidaturi interne, branding vizibil)
-Definirea competentelor si abilitatilor
-Pregatirea anuntului de recrutare
-Stabilirea testelor (psihologice, lingvistice etc.) prin care vor trece candidatii selectati pentru proiect
-Publicarea anuntului si activarea bazei de date relevanta pentru proiect
-Selectie CV-uri
-Interviuri cu candidatii relevanti
- Prezentarea listei scurte si trimiterea feedback-ului catre candidatii respinsi pe lista scurta
-Selectie finala
-Verificarea referintelor si medierea contractului de angajare între parti
- Urmarirea integrarii candidatului (în echipa restrânsa si în organizatie)
- Feedback al candidatului si al clientului dupa angajare