Ghidul Serviciilor
Kodis Info
inapoi la firma 5258 vizite
Poza Solutie ERP
Foto

CONTABILITATE

Acest modul vă permite îndeplinirea obligaţiilor fiscale de contabilitate generală. Modulul include conturile client/furnizor, registrul contabil şi şabloane de documente cu ajutorul că-ora puteţi introduce date automat. Modulul verifică securitatea datelor introduse şi generează automat rapoartele de sfârşit de an. Planul de conturi este gestionat ca structură editabilă cu până la 8 niveluri de detaliere.

 

Bilanţurile de verificare şi bilanţurile contabile sunt disponibile pentru toate nivelurile planului de conturi, acelaşi lucru fiind valabil pen-tru active şi pasive, rapoartele de pro-fit şi pierderi cu detalii lunare, precum si deviatiile valorice si procentuale pe medii lunare.

Gestiunea de casă

- Acest modul vine în ajutorul casierului când se primesc plăţi în numerar de la clienţi, dar şi când se achită facturi cu valoare scăzută sau avansuri către an-gajaţi sau furnizori. Acesta este com-plet integrat în modulul Financials şi permite lucrul în sesiuni multiple, pentru mai mulţi casieri.

Activele fixe

 Sunt prelucrate aspectele fiscale şi ad-ministrative ce ţin de gestiunea activelor amortizabile. Modulul citeste si actualizeaza toate datele pentru fiecare activ , din momentul achizitiei pana in cel al instrainarii.

Intrastat

-inregistrările intrastat sunt gestionate manual sau automat, pe baza documentelor de vânzări şi achiziţii. Se gestionează şi alocarea nomenclaturii combinate a produselor şi generarea jurnalelor digitale şi în format fizic.

Contabilitatea previzională-

Datele contabile introduse pot fi afişate sub formă de previziuni, putând fi apoi transformate în înregistrări definitive sau şterse automat. Simulările contabile se pot gestiona asociind un cod de simulare unui grup de înregistrări previzionale.

Analiză şi control

-Problemele de analiză şi control au fost rezolvate pe deplin prin determinarea anticipată, identificarea, dirijarea şi analiza costurilor şi a veniturilor. Modulul împarte centrele de cost în două categorii, reale sau test. Sunt gestionate centrele de cost şi posturile, şabloanele de calcul analitic şi tran-zacţiile, precum şi diferite sisteme de management (calculul costurilor directe şi totale). Modulul cuprinde o gamă completă de rapoarte pe care le puteţi personaliza după preferinţe.

 

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.