Codurile de bare, prezente pe majoritatea articolelor de pe piaţă, asigură o identificare rapidă şi corectă a articolelor prin intermediul unui cititor de coduri de bare. Permite folosirea codurilor de bare de la furnizor prin introducerea lor în masterul respectiv sau se pot defini coduri de bare de vânzare.
Modulul logistica permite:
Gestionează inventarul, disponibilitatea, cantitatea comandată la furnizori şi cea rezerva-tă prin comenzi de vânzare. În plus faţa de aceste cantităţi gestionează şi alte date despre articolele tranzacţionate: Achiziţiile reprezintă totalitatea tranzacţiilor de achiziţie, din care se vor scădea retururile. Cantitatea produsă - este ceea ce compania produce folosind modulele de producţie . Cantitatea vândută şi Rebut - sunt valorile pentru cantitatea vândută şi cea rebut. Din cantitatea vândută se vor scădea retururile de la client.
Depozite
-Valorificarea fiscală are loc la nivelul întregii companii. Pot fi gestionate mai multe depozite c. Fiecare articol poate fi tranzacţionat în depozitul dorit atât în tranzacţiile de inventar cât şi în documentele de vânzare/achiziţie.În acest fel, pentru fiecare articol, putem avea informaţii detaliate şi complete pentru bunurile produse şi disponibilitatea articolelor (fişa Date Fiscale), precum şi vizualiza unde sunt depozitate (fişa Depozite). Poate fi definit un număr nelimitat de depozite.
Clienţi articole - Furnizori articole-
În modulul inventar pot fi introduse date standard pentru a rezerva condi-tii speciale de vânzare pentru fiecare client şi pentru a salva reducerile şi preţurile asociate fiecărui furnizor. Pot fi, de asemenea, salvate datele principale ale ultimei vânzări/achiziţii sau ale retururilor pentru fiecare client/furnizor, manual sau automat.
Permite introducerea mai multor tipuri de informaţii pentru fiecare articol şi pentru fiecare client sau furnizor. Cu ajutorul acestor informaţii, pot fi rezervate preţuri speciale pentru clienţii fideli, pot fi salvate condiţiile furnizorului şi pot fi găsite rapid informaţiile (preţuri, reduceri şi cantităţi) legate de ultima vânzare sau achiziţie.
Dacă este necesar, se pot introduce fişe pentru fiecare articol şi pentru fiecare client sau furnizor. Aceste fişe pot fi generate automat prin introdu-cerea unei tranzacţii de inventar sau prin intermediul facturilor de vânzare.Actualizează, din Tranzacţiile de Inventar, informaţiile referitoare la ultima vânzare, ultima achiziţie sau ultimul retur, dacă cauza de inventar prevede acest lucru.