Evenimentele private reprezinta momente unice in viata fiecaruia: nunta, botezul, aniversari, majorat, reintalniri etc. Cand alegeti locatia si serviciile pentru aceste evenimente deosebite, veti oferi cele mai frumoase momente familiei si celor dragi. Astfel, veti crea amintiri pentru intreaga viata. Rolul nostru este de a va ajuta ca aceste amintiri sa fie cele mai frumoase, si va asiguram ca profesionalismul, serviciile de calitate si disponibilitatea sunt cateva dintre criteriile care ne recomanda in organizari evenimente private Valea Prahovei, in Breaza. Pe langa acestea, oferta noastra este unica:
- un peisaj natural exceptional, intins pe 24 de ha, intr-o zona dosebita
- Grand Ballroom (cort )cu o capacitate de 300 de locuri, este un salon cochet, potrivit pentru organizarea nuntilor si a altor evenimente private
- un restaurant cu o capacitate de 80 de locuri
- o sala polivalenta, moderna cu o capacitate de 100 de locuri (sala “Paul Tomita”)
- meniuri diverse (din bucataria traditionala si internationala)
- servicii complete: decoruri, aranjamente florale, fantana de ciocolata, candy bar, foc de artificii, tort, entertainment (DJ, MC, formatii, artisiti, cvartet)
- consultanta de specialitate. Pentru fiecare eveniment, unul dintre specialistii nostri va fi in permanenta la dispozitia dvs, pentru a beneficia de cele mai bune oferte personalizate si a raspunde prompt cerintelor dvs
- accesibilitate : la aproximativ 60 de minute de Bucuresti
- capacitate de cazare de 80 de locuri, in cele 34 de camere, din cele 3 corpuri de hotel
- cadouri si suprize din partea noastra