Ghidul Serviciilor
Lucas Consulting Partner Consultanta In Utilizarea Fondurilor U.e Arges
inapoi la firma 1603 vizite
Poza Despre noi
Foto
Foto
Foto

LUCAS CONSULTING PARTNER S.R.L. este o organizaţie care realizează servicii de consultanţă pentru afaceri şi management; membră AMCOR – Asociaţia Consultanţilor în Management din Romania,  ce reprezintă un număr de 86 de firme de consultanţă şi training în management din piaţa românească şi singura organizaţie românească membru al Federaţiei Europene a Asociaţiilor de Consultanţă, FEACO Bruxelles şi a ICMCI - International Council of Management Consultants Institutes.

 

• Consultanta pentru implementarea Sistemelor de Management Consultanta ISO 9001(calitate), ISO 14001(mediu), ISO22000/HACCP (siguranta produselor alimentare), OHSAS 18001(sanatate-securitate); Securitatii Informatiei - ISO/IEC 27001; Responsabilitate sociala - SA 8000:2008;

 

• Consultanta in vederea certificarii produselor - MARCAJ C.E. Asistenţă  pentru întocmirea documentaţiei tehnice necesare pentru implementarea Sistemului de Control al Productiei in Fabrica (descrierea companiei, descrierea produsului, descrierea procesului de productie, controlul procesului de fabricatie, proceduri care atesta etapele procesului de productie si conformitatea produsului cu cerintele standardelor in vigoare, înregistrările care demonstrează parcurgerea etapelor); asistenţă pe intreg parcursul procesului de demonstrare a conformitatii produsului cu cerintele standardelor in vigoare in ceea ce priveste instruirea responsabilului CPF,  emiterea declaratiei de conformitate, realizarea etichetei Marcaj CE, aplicarea etichetei Marcaj CE.

 

• Consultanta in utilizarea fondurilor rambursabile si nerambursabile U.E.;

Beneficiile asimilarii unor astfel de servicii de consultanta sunt: - Îndeplinirea politicii şi a obiectivelor companiei; - Câştigarea încrederii clienţilor; - Creşterea satisfacţiei clienţilor; - Îmbunătăţirea continuă a performanţei generale; - Adaptare activă şi sistematică la modificările condiţiilor pieţei; - Satisfacţia angajaţilor; - Îmbunătăţirea performanţei; - Transparenţa şi eficienţa proceselor interne ale organizaţiei; - Evitarea erorilor în locul corectării lor; - Economisire de timp şi bani.

Intr-un mediu de afaceri dinamic precum cel prezent pe piata romaneasca actuala, cu noi tendinte si oportunitati ce apar in fiecare zi, organizatiile au nevoie de sprijin real pentru dezvoltarea afacerii lor; furnizarea unor servicii de calitate in acest sens il reprezinta unul dintre obiectivele noastre.

 

Cu stima,Director general/ Ec. Alin Dumitru

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.