In 2003, in conditiile unei piete publicitare in plina ascensiune, Lemon Design decide sa isi inceapa activitatea in acest domeniu, valorificand suporturi nefolosite la acel moment in publicitatea din Romania.
Avand o viziune dinamica si unica asupra modalitatilor de promovare, Lemon Design a contribuit intr-un mod inovativ la gasirea de noi metode prin care firmele isi pot face cunoscute produsele si serviciile pe care le ofera, atunci cand consumatorii se afla in afara locuintelor. Astfel a aparut pe piata din Romania pentru prima oara ideea de reclama in interiorul vagoanelor de metrou si tren.
Incercand continuu sa se adapteze la schimbarile aparute pe piata de reclama si pentru a satisface nevoile clientilor sai, Lemon Design a gasit noi modalitati de exploatare a suporturilor publicitare noi, prin montarea in interiorul vagoanelor de metrou a manerelor de sustinere prevazute cu doua fete de afisaj, ce pot fi utilizate ca spatii pentru reclama. Acest lucru a fost posibil prin incheierea unui parteneriat public-privat.
Pentru alegerea celei mai potrivite variante de promovare a unor produse /servicii, tinand cont de publicul tinta al campaniilor pe care le desfasoara, clientii pot opta pentru suporturi standard precum: panouri, city light-uri, click frame-uri, stikere, mini postere manere etc., cat si suporturi speciale, atipice.
Pe parcursul derularii proiectelor, Lemon Design asigura suport complet clientilor sai oferind servicii de calitate precum:
Suntem deschisi oricarei propuneri de proiecte speciale care sa asigure o viziune spectaculoasa asupra brandului promovat si care sa scoata astfel outdoor-ul din anonimat.