Conectarea procesului educational la nevoile sociale, îmbunatatind relatia scoala-parinti-comunitate
• Promovarea imaginii scolii prin dezvoltarea proiectelor si parteneriatelor scolare locale, municipal, regionale, nationale si internationale.
• Formarea si perfectionarea permanenta a cadrelor didactice si a personalului didactic auxiliar.
I. TINTE STRATEGICE/ OBIECTIVELE STRATEGICE:
Obiectivele strategice se raporteaza la strategiile europene/nationale/regionale/locale privind educatia si formarea profesionala:
- Recomandarea consiliului din 24 noiembrie 2020 privind educatia si formarea profesionala (EFP) pentru competitivitate durabila, echitate sociala si rezilienta 2020/C 417/01;
- Strategia privind drepturile persoanelor cu dizabilitati 2021-2030;
- Strategia privind reducerea parasirii timpurii a scolii în România;
- Strategia Nationalã pentru dezvoltarea durabila a României 2030;
- HG nr. 994 din 18 noiembrie 2020 privind aprobarea standardelor de functionare provizorie si a standardelor de acreditare si de evaluare externa periodica în învatamântul preuniversitar.
• Obiectivele strategice deriva din viziunea liceului si reprezinta intentiile majore care vor fi realizate prin Strategia de dezvoltare si prin care se va îndeplini misiunea acesteia;
• Obiectivele strategice stabilite pentru perioada 2022-2026, pe baza diagnozei mediului intern si extern, având ca reper misiunea liceului, sunt:
- Obiectivul strategic 1: Realizarea de proiecte si programe, pâna în 2026, prin participarea a cel putin 80% din numarul cadrelor didactice titulare în derularea acestora, atât la nivel local, national, cât si international;
- Obiectivul strategic 2: Cresterea cu 70%, pâna în 2024, a interesului elevilor fata de oferta CDS în contextul implementarii noilor planuri-cadru, prin consultarea autentica a beneficiarilor directi si indirecti;
- Obiectivul strategic 3: Îmbunatatirea bazei materiale, pâna în 2024,, prin dotarea celor 28 sali de clasa cu echipamente IT, destinate actului educational.
- Obiectivul strategic 4: Cresterea, pâna în 2024, a procentului absolventilor care continua studiile în învatamântul superior cu 25%”.