Ghidul Serviciilor
Linguaprof
inapoi la firma 685 vizite
Poza Cursuri limbi straine companii
Foto

Linguaprof este prima companie de limbi straine care furnizeaza cursuri de tip "blended learning"- cursuri clasice, "in person", insotite si completate de e-learning, cursuri online de inalt nivel.

Cursuri "in person" corporate/ Cursuri online corporate/ Cursuri de tip "blended learning"

Tipuri principale de curs

Structura cursului

·        Fiecare lectie contine un text, file audio sau video si exerciii (cu corectare instantanee)

·        Un grup de 8 lectii este urmat de un test (efectuabil in cel mult 50-60 de minute)

 Durata cursului

·        Engleza pentru management general/ finante/ HR/ vanzari/marketing si PR/ achzitii si logistica: 52 de lectii

·        Engleza/ germana/italiana/franceza/spaniola generala: 32 lectii/un modul

Obiectivele cursului

Focus

Cursurile de engleza pentru afaceri si management se concentreaza pe predarea si exersarea vocabularului (terminologiei) si nu pe gramatica, desi unele aspecte mai importante pentru comunicarea in afaceri, la cerere, pot fi introduse.

Lectiile on-line de engleza/germana/franceza/spaniola/italiana acopera vocabularul, gramatica si functiile de limbaj- la nivele mai avansate teme din domeniul afacerilor vor fi introduse.

 

Structura cursului on-line

Cursurile sunt alcatuite din exercitii de citire, ascultare si scriere

Fiecare lectie are o parte de vocabular, gramatica si de functii de limbaj

Un grup de 8 lectii este urmat de un test de cca. 30 de minute (cu corectare imediata)

Cursurile online si de tip "blended learning" sunt personalizate,"customizate" si sunt furnizate in parteneriat cu o importanta firma de servicii IT si e-learning din Bucuresti. Pentru informatii si pentru o oferta de pret va rugam sa ne scrieti la office@linguaprof.com.

 

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.